مرجع خبری پرسپولیس :  مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: با برانكو به توافق نهايي رسيديم؛ اما در آخرين لحظات نظرش تغيير كرد.

عباس انصاري فرد در خصوص آخرين وضعيت پرسپوليس اظهار داشت: به هيچ عنوان قبول ندارم كه فرصت را از دست داده ايم، چون مشكلاتي را در چند وقت اخير ديده ام اما

اجازه ندادم به تيم لطمه بزند. نبايد فراموش كنيم كه ليگ قهرمانان آسيا باعث شد ديرتر از ساير تيمها بازي‌هاي خود را به پايان برسانيم.
وي افزود: پس از اتمام بازي ها با هدف اينكه تيمي هجومي بسازيم براي جذب بازيكنان اقدام كرديم و تعدادي از بازيكنان فصل گذشته را نيز نگه داشتيم و خوشبختانه تيم خوبي را جمع كرديم. تمام بازيكناني را كه جذب كرده ام فوتبال زيبا بازي مي‌كنند و از همه مهمتر تيمي هستيم بدون حاشيه.
مديرعامل پرسپوليس در خصوص عدم انتخاب سرمربي گفت: با 10 مربي وارد مذاكره شديم و كيفيت كار آنها را از طريق كميته فني بررسي كرديم. 2 تن از اين مربيان به ايران دعوت شدند و به صورت حضوري مذاكره كرديم؛ اما متأسفانه تاب مولر شرايط مالي را نپذيرفت و پرزوويچ نيز شرايط عجيب و غريبي براي مطرح كرد كه حضورشان منتفي شد.
وي در خصوص مذاكرات با برانكو ايوانكوويچ گفت: پس از تاب مولر و پرزوويچ به سراغ سرمربي سابق تيم ملي رفتيم. با برانكو به توافق نهايي نيز رسيديم؛ اما در لحظه آخر نظر او تغيير كرد. نمي‌گويم پاي دلال يا افراد خاصي در ميان بود تا كارشكني هايي انجام شود. مردم همه چيز را بهتر مي دانند.
انصاري فرد افزود: تا روز يكشنبه سرمربي پرسپوليس را معرفي مي‌كنيم، البته تا وقتي كه با او قرارداد نبسته‌ايم نام و كشورش را اعلام نخواهيم كرد.

مديرعامل پرسپوليس در خصوص شايعه بركناري خود گفت: بارها اين شايعه را شنيدم؛ اما كارهايي كه وظيفه ام بود را انجام دادم. تمرينات به موقع آغاز شد و عابدزاده و عبدي به خوبي هدايت نفرات در تمرينات را برعهده گرفتند و بازيكنان را آماده كردند. جوسازي‌هايي بر عليه ما تيم ما مي‌شود كه براي من جاي تعجب دارد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: به زودي گزارشي از كارهايي كه در شش ماه مديريتم در پرسپوليس انجام داده‌ام را به مردم ارائه خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)