مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ متاسفم كه برخي تمرينات شوماخر و اشمايكل را مسخره مي‌كنند

احمدرضا عابدزاده اظهار داشت: به دروغگوها و حاشيه سازها هشدار مي‌دهم دست از سر من بردارند. من مي‌خواهم آرام باشم اما اجازه اين كار را به من نمي‌دهند. بعدا اعلام نكنند كه عابدزاده باز هم با خبرنگاران بد برخورد كرد؛ پس بدانيد مقصر من نيستم.

وي افزود: نمي‌دانم اين افراد بر چه اساسي شايعه‌پردازي مي‌كنند و نكات فني را زيرسئوال مي‌برند. آنها حتي تمرينات اشمايكل و شوماخر را نيز مسخره مي‌كنند. من در تلفن همراهم تمام اين تمرينات را دارم. يك دروازه‌بان بايد روزي چند دقيقه با كش‌هاي مخصوص كار كنند. من اين كار را كردم و همه گفتند عابدزاده دروازه‌بانان پرسپوليس را كشت.

عابدزاده در خصوص انتخاب شدن به عنوان يكي از دروازه‌بانان آسيا پس از ناصر حجازي كه توانست به مدت زيادي دروازه‌اش را بسته نگه دارد، گفت:

 خوشحالم كه آبروي ايران و باشگاه پرسپوليس را حفظ كردم. من براي موفقيت كشورم دست به هر كاري مي‌زنم همانطوري كه در بازي مقابل آمريكا به من اجازه بازي نمي‌دادند اما با پاي مصدوم درون دروازه ايستادم.
عابدزاده خاطرنشان كرد: من فردي نيستم كه با اين كارها دچار حاشيه شوم و كارم را در اين تيم ادامه مي‌دهم. عابدزاده خودش را به مردم ثابت كرده و مطمئن باشيد با اين كارها و نوشتن حرف‌هاي دروغ من از دل هواداران بيرون نمي‌روم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)