مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلي گفت: با پرسپوليس به توافق نهايي رسيده‌ام اما امضاي قرارداد در روز شنبه بستگي به محقق شدن تعهدات مسوولان اين تيم دارد.

مهاجم دو فصل اخير تيم فوتبال پرسپوليس پيرامون به توافق رسيدنش با مسوولان باشگاه پرسپوليس برسر تمديد قرارداد

 با اين تيم اظهاركرد: پس از جلسه‌ي حضوري يك ساعته با عباس انصاري فرد مدير عامل باشگاه پرسپوليس و مذاكره تلفني كه با محمد آخوندي عضو هيات مديره اين تيم داشتم بر سر تمديد قراردادي يك ساله با پرسپوليس به توافق نهايي رسيديم اما به دليل آنكه فرصتي براي پرداخت مطالبات و انجام امور اداري طي اين دو روز نبود اقدامات بعدي به شنبه موكول شد.

وي افزود: طبق توافقاتي كه با مسوولان پرسپوليس داشتم پيش از امضاي قرارداد داخلي با اين تيم قرار شد تا طلب هفتاد ميليوني من از اين تيم و همچنين حدود 40 درصد از مبلغ قرارداد امسالم توسط سازمان تربيت بدني پرداخت شود تا با عمل به اين تعهدات قرار داد را امضا كنيم. همانطور كه مي‌دانيد من از تيم استيل آذين و چندين تيم ديگر از ليگ برتر پيشنهادات داشتم كه به لحاظ مالي مبالغ قابل توجه و به مراتب بالاتري نسبت به تيم پرسپوليس داشتند اما به خاطر علاقه‌ام به اين تيم و عشق به هواداران آن اولين باشگاه هاي كه با آن مذاكره كردم پرسپوليس بود.

وي تاكيد كرد: من به مدت دو سال روزهاي خوبي را در پرسپوليس سپري كردم و اكنون با اين تصميم به هواداران اين تيم نشان دادم كه در انتخاب تيم به مباحث مالي توجه چنداني ندارم و به خاطر پيراهن تيم بزرگي چون پرسپوليس مايلم در اين تيم بمانم.

خليلي گفت:

 در مذاكره‌اي كه با حسين هدايتي رييس باشگاه استيل آذين داشتم او گفت كه اولويت اولت تيم پرسپوليس باشد و تنها در صورتي كه با اين تيم به توافق نرسيدي و قصد جدايي از آن را داشتي از تو مي خواهم كه اولين گزينه ات تيم ما باشد و به استيل آذين بپيوندي.

وي هم‌چنين ماندن علي كريمي در پرسپوليس را در توافق نهايي اش با قرمز پوشان موثر دانست و گفت: كريمي بازيكن بزرگي است كه هر تيمي در ايران آرزوي داشتن او را دارد. او از بزرگان فوتبال ايران و آسيا است و وجودش براي پرسپوليس نعمت بزرگي است البته كريمي هم در حال حاضر شرايطي مشابه من را دارد كه البته شنيده‌ام كه پس از مذاكراتي مسوولان پرسپوليس به ماندن در اين تيم نزديك تر شده است كه اميدوارم قطعي شود. بي شك وقتي بازيكناني به دليل علاقه و در پرسپوليس مي مانند يا به اين تيم مي پيوندند و در اين تصميم مسائل مالي در اولويت هاي بعدي قرار مي‌گيرد، دوست دارم تا تيم خوبي از هر حيث داشته باشند. لذا حضور علي كريمي در پرسپوليس مي تواند در تمديد قرارداد بازيكنان سابق اين تيم از جمله من تاثير بسياري داشته باشد.خوشحالم كه مسوولان باشگاه هم نويد حضور كريمي در اين تيم را دادند و اميدوارم با به وقوع پيوستن تعهدات باشگاه پرسپوليس نسبت به توافقاتش با من و كريمي بتوانيم حضور خوبي در اين تيم داشته باشيم.

خليلي درباره‌ي احتمال ملحق شدنش به اردوي تيم پرسپوليس در تركيه گفت: در حال حاضر تنها مسائلي كه با مسوولان باشگاه پرسپوليس پيرامون آن صحبت كرديم بحث تمديد قرارداد و موارد مربوط به آن بود و هيچ صحبتي در باره‌ي ملحق شدنم به اردوي آماده سازي اين تيم در تركيه بيان نشد كه بايد ببينيم كه شرايط در آينده چگونه پيش مي رود.

وي همچنين روند آماده سازي تيم پرسپوليس براي حضور در نهمين دوره مسابقات ليگ برتر را چندان مثبت ارزيابي نكرد و به ايسنا گفت: مي‌دانم كه تيم بزرگي چون پرسپوليس امسال براي آماده سازي چندان خوب عمل نكرد كه مي طلبيد با برنامه ريزي بهتر و دقيق تر كارها به خوبي و با سرعت بيشتري پيش رود اين مساله وظيفه بازيكنان اين تيم را سنگين تر مي‌كند و حضور موفق پرسپوليس در ليگ نهم بستگي به تلاش و زحمت بازيكنان دارد كه بايد بيش از گذشته سعي كنند تا موفق باشند.

خليلي همچنين در باره‌ي آخرين وضعيت جسماني‌اش نيز گفت: پس آسيب‌ديدگي كه در ديدار تيم ملي برابر كره‌ي‌شمالي داشتم، به مدت يك هفته برنامه‌هاي فيزيوتراپي را انجام دادم و پس از آن زير نظر مربي خصوصي‌ام تمرينات بدنسازي را آغاز كردم كه بيشتر برنامه‌هاي آن معطوف به تمرينات قدرتي مي‌شد. در حال حاضر هم شرايط خوبي دارم البته شايد هنوز آمادگي لازم براي شركت در مسابقات را پيدا نكردم اما بي شك پس از حضور در چندين جلسه تمريني با ساير بازيكنان مي توانم به شرايط مطلوبي برسم. اميدوارم با تلاش و كوشش فراوان و خواست پروردگار بتوانم محسن خليلي تيم پرسپوليس درليگ هفتم، باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)