مرجع خبری پرسپولیس : تیمی که پارسال از آل اسپورت بابت پیراهن مبلغی جزئی می گرفت،امسال با شرکت حصاری قرارداد دارد . فکر می کنید کدام شرکت خارجی به پرسپولیس 6 میلیارد بپردازد؟

عباس انصاری فرد هم مثل ما اخبار مربوط به جلساتی که با حضور علی سعیدلو ، حبیب کاشانی و حسین هدایتی برگزار می شود را دنبال می کند اما مثل کوه سرجای خود ایستاده تا پروژه خود در پرسپولیس را به سرانجام برساند.

انصاري‌فرد در مورد شايعه بركناري خودش مي‌گويد: «اين خبرها را مدت‌هاست كه مي‌شنوم ولي كارم را انجام مي‌دهم. من در اين مدت فعاليت‌هايي انجام دادم و به زودي گزارشي از كارهايم در 6 ماه مديريتي كه در پرسپوليس داشتم، به مردم ارائه خواهم داد

حاج عباس از دیروز در دو مصاحبه با خبرگزاری فارس از عقد یک قرارداد 6 میلیارد تومانی برای دو سال خبر داده است. این مبلغ که به گفته او ازمنبع یک اسپانسر خارجی به پرسپولیس تزریق خواهدشد به رفع مشکلات مالی قرمزها کمک زیادی می کند. ظاهرا واسطه این قرارداد که کسی از قطعیت آن اطمینان ندارد ، عباس نبوی ، مدیربرنامه های اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پیام است . این آخرین وعده مدیرعاملی است که

 سه مربی مختلف رابرای قرارداد به تهران کشانده ، اما تیمش زیرنظر حسین عبدی مربی سابق داماش گیلان تمرین می کند که امسال به دسته اول سقوط کرد. اسپانسر سال گذشته پرسپولیس ماری براون بود که با روابط شخصی حسین هدایتی حامی پرسپولیس شد اما امسال این قرارداد را تمدید نکرد. فکر می کنید امسال چه مارکی روی پیراهن آرم حصاری پرسپولیس بنشیند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)