مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي هر دقيقه اردوي تركيه برنامه داريم و نتايج آن را در كتابچه‌هاي تمرين يادداشت مي‌كنيم.

حسين عبدي پيرامون شرايط اردوي تداركاتي تيم فوتبال پرسپوليس در تركيه اظهار كرد: خوشبختانه در كمپ پيشرفته و ايده‌آلي مشغول تمرين هستيم و به دور از هر گونه حاشيه‌اي كار مي‌كنيم. اين كمپ امكانات فوق‌العاده‌اي دارد و بسياري از تيم‌هاي حرفه‌اي تركيه كه خود داراي مجموعه‌هاي ورزشي نيز هستند در اينجا برنامه‌هاي بدنسازي را انجام مي‌دهند.

وي افزود: تنها چند بازيكن پرسپوليس از جمله محمد منصوري مصدوميت‌هايي از ناحيه مچ پا و كشاله داشتند كه خوشبختانه برطرف شد و از فردا در تمرينات شركت خواهند داشت. همچنين سپهر حيدري، عليرضا حقيقي و شكوري مشكلات اداري خروج از كشور داشتند كه اميدواريم هرچه زودتر مشكل آنها حل شده و حتي‌الامكان در روزهاي پاياني اردو به جمع ما اضافه شوند، ضمن اين كه اگر محسن خليلي يا بازيكنان ديگري با پرسپوليس قرارداد بستند از مسوولين باشگاه مي‌خواهيم كه حتي در روزهاي پاياني آنها را به اردوي تركيه اعزام كنند.

عبدي گفت:

ما به لحاظ آماده سازي تيمي بسيار عقب هستيم و بايد لحظه به لحظه‌ي اين اردو را با برنامه‌اي منظم كار كنيم. اگر در عكس‌هاي ارسالي از تمرينات پرسپوليس از تركيه كتابچه‌هايي مي‌بينيد به اين دليل است كه مربيان پرسپوليس به دليل كمبود فرصت براي دقيقه به دقيقه تمرينات برنامه دارند و شدت و حدت آن را از قبل پيش‌بيني و برنامه‌ريزي كرده‌اند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا طراحي سيستم‌ها و تمرينات تاكتيكي براي بازيكنان پرسپوليس تداخلي با برنامه‌هاي سرمربي آتي اين تيم نخواهد داشت، گفت:

 ما به لحاظ از دست رفتن زمان و كمبود وقت مي‌بايست تمام تمرينات از انواع مختلف را به خصوص تمرينات تاكتيكي پايه‌اي را كار كنيم چرا كه هنوز سرمربي تيم مشخص نشده و شايد تا چند روز پيش از شروع ليگ هم انتخاب نشود. ممكن است آن زمان مسوولين تيم به ما ايراد بگيرند كه چرا تمرينات تاكتيكي را با بازيكنان مرور نكرديد لذا براي آن كه از غافله عقب نمانيم مجبوريم روي برنامه‌هاي تاكتيكي هم متمركز شويم.

مربي تيم پرسپوليس همچنين از برگزاري يك بازي تداركاتي در اردوي تركيه خبر داد و گفت: تيم پرسپوليس دوشنبه (پس‌فردا) در ديداري تداركاتي به مصاف يكي از تيم‌هاي تركيه‌اي كه در حال حاضر در اين كمپ مشغول تمرين است خواهد رفت. البته هنوز قطعي نشده است و دليل آن هم غير قابل پيش‌بيني بودن اين اردو در زمان فعلي بوده است. ما تنها چند روز پيش از اعزام به تركيه متوجه شديم كه اين اردو قطعا برگزار مي‌شود، لذا مي‌توانستيم چندين روز پيش از اعزام به صورت مكاتبه‌اي حريف تداركاتي‌مان را مشخص كنيم.

وي افزود: در حال حاضر 6 تيم تركيه‌اي و همچنين تيم پيكان قزوين نيز در اين كمپ مشغول تمرينات آماده‌سازي هستند. ما به هيچ وجه برابر تيم پيكان بازي تداركاتي نخواهيم داشت اما با يكي از اين 6 تيم تركيه‌اي ديداري را برگزار مي‌كنيم. البته پرسپوليس در طي اين اردو تنها يك ديدار تداركاتي خواهد داشت چرا كه اگر بيشتر از اين بازي كنيم از تمرينات بدنسازي عقب خواهيم ماند.

عبدي در پايان خاطرنشان كرد: از تمام هواداران پرسپوليس تشكر مي‌كنم كه در مقطع كنوني صبوري به خرج مي‌دهند و همچنان با حمايت‌هايشان منتظر آماده‌سازي خوب و نهايي تيم‌شان هستند كه البته بايد بگويم اگر كادر بازيكنان تيم در اين بازي تكميل بود ما تمرينات بهتري را شاهد بوديم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)