مرجع خبری پرسپولیس : به هنگام گرم کردن بازیکنان داماش امیر عابدینی و قویدل مالک باشگاه داماش به کنار زمین رفته و با بازیکنان صحبت کردند.

 

بازیکنان پرسپولیس ساعت 18:30 وارد زمین شدند تا خود را گرم کنند.

 

*امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال در جایگاه ویژه حضور دارد.

 

*عابدینی در رختکن پرسپولیس حاضر شد و با ژوزه برای دقایقی به خوش و بش پرداخت. مدیرعامل باشگاه داماش همچنین وقتی کناز زمین بازیکنان پرسپولیس به سمت وی رفته و با او خوش و بش کردند.

 

*اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی به عنوان ناظر انضباطی در ورزشگاه عضدی حضور دارد. غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ نیز ناظر این مسابقه است.

 

*احمد ناجی مربی دروازه بان های پرسپولیس با دروازه بان ها و مربی گلرهای داماش خوش و بش کرد.

 

*حدود سه هزار نفر هوادار پشت درهای بسته هستند و ورزشگاه جایی برای آنها ندارد. خیلی از مردم در خانه های اطراف ورزشگاه از روی شیروانی قصد تماشای مسابقه را دارند.

 

*اسکوربورد ورزشگاه تصاویری از زلزله زدگان را نشان داد. همچنین تصاویری از علی دایی و کریم باقری که در حال کمک به مردم زلزله زده آذربایجان بودند.

 

*بازی با یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدگان زلزله آذربایجان آغاز شد.

 

*بازیکنان داماش با بازوبند مشکی وارد زمین شدند.

 

* هواداران داماش به شدت علی کریمی را تشویق کردند به طوری که کریمی برای احترام به این تشویق ها از مقابل نیمکت پرسپولیس به احساسات هواداران داماش پاسخ گفت.

 

* مهدوی از تیم داماش و پولادی از پرسپولیس به سمت نیمکت های هم رفتند.

 

* در فاصله دقایق 25 تا 31 بازی فحاشی تماشاگران داماش به حدی شدت گرفت که کارگردان تلویزیونی مجبور به قطع صدای ورزشگاه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)