مرجع خبری پرسپولیس : هرچند مصدوميت مانع شد تا او در سفر به تركيه كاروان سرخپوشان را همراهى كند اما مرد شماره ۷ پرسپوليس اين روزها برنامه ويژه اى را در تهران دنبال مى كند تا سرش حسابى شلوغ باشد. محمد پروين كه پس از وقفه اى چند ساله بار ديگر به جمع سرخ هاى تهرانى ملحق شده اميدوار است خيلى زود و با قدرت كامل بازگشت خود را به پرسپوليس با يك نمايش قابل قبول ادامه دهد و بتواند با پيراهن پدرش كه سال هاى سال در بايگانى باشگاه پرسپوليس بود ياد و خاطره على پروين مرد فراموش نشدنى فوتبال ايران را بار ديگر براى همه زنده كند. با محمد پروين كه در حال حاضر برنامه فشرده اى را براى رسيدن به سلامتى كامل دنبال مى كند تماس گرفتيم تا از هر درى با او صحبت كنيم. پيشنهاد مى كنيم اين مصاحبه را بخوانيد:
از آخرين وضعيت مصدوميتى كه با آن دست به گريبان شده اى صحبت مى كنى؟
فعلاً برنامه فشرده اى دارم كه طبق آن پيش مى روم و اميدوارم بتوانم خيلى زود سلامتى ام را به دست آورم. خدا را شكر نسبت به روزهاى قبل خيلى بهترم و انشاءالله تا زمانى كه تيم به تهران بازگردد من هم به طور كامل خوب مى شوم تا در دور جديد تمرينات كارم را در جمع سايرين استارت بزنم.

در موردبرنامه تمرينى ات بيشتر توضيح مى دهى؟
طبق برنامه اى كه كادر پزشكى تيم برايم تجويز كرده در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر فيزيوتراپى دارم. در خلال اين برنامه نيز در مجموعه انقلاب تمرينات اختصاصى و ويژه اى را در برنامه دارم تا بتوانم در حين اينكه مصدوميتم را پشت سر مى گذارم از نظر بدنى نيز در شرايط ايده آل باشم. در مجموع اين برنامه خيلى برايم مفيد بوده و اگر اين روند به همين منوال ادامه پيدا كند خيلى زود مشكل مصدوميتم را به طور كامل پشت سر خواهم گذاشت و همان طور كه گفتم با بازگشت تيم از تركيه به جمع سايرين ملحق خواهم شد.


اما به نظر مى رسد غيبت در تركيه كمى برايت مشكل ساز شود.

اين مسأله را قبول دارم اما اگر با مصدوميت مى رفتم ممكن بود كارم عقب بيفتد و مصدوميتم دردسرساز شود. البته قبول دارم اين موضوع در مجموع برايم ضرر داشت اما اگر با مصدوميت هم در اين سفر حاضر مى شدم، نمى توانستم در جمع بچه ها تمرين كنم پس به اين نتيجه رسيدم بهتر است در تهران بمانم و براى پشت سر گذاشتن مصدوميتم به صورت ويژه تمرين كنم و كار درمانى ام را دنبال نمايم.

در مجموع با توجه به اينكه اكثر تيم ها خيلى زودتر از پرسپوليس استارت زده اند و به اردوى تداركاتى رفته اند شرايط را براى پرسپوليس چطور ارزيابى مى كنى؟
به هر حال فكر مى كنم اين اردو از هر جهت براى تيم لازم بود. جدا از مسأله پشت سر گذاشتن مراحل بدنسازى و متعاقب آن مرور برنامه هاى تاكتيكى، معمولاً تيم ها در ابتداى فصل با توجه به تغييراتى كه دارند نيازمند اين هستند كه كل مجموعه به لحاظ روحى نيز با يكديگر هماهنگ شوند. به نظر من در چنين شرايطى تيم مى تواند با بهترين شرايط و آرامشى كه در اردو حاكم است در طول فصل نتيجه دلخواه را كسب كند.

شايد اين مصدوميت بدشانسى بزرگى براى محمد پروين بود كه نتواند در چنين وضعيت مناسبى جاى خود را از همين حالا در تركيب پرسپوليس تثبيت كند.
شايد اين طور باشد كه مى گوييد. به هر صورت مطمئناً در بازگشت تيم و دور جديد تمرينات كار براى من كه در اين جمع از بچه ها دور بودم سخت تر مى شود و بايد تلاشم را دوچندان كنم تا بتوانم اين موضوع را جبران نمايم اما از اين بابت ترسى ندارم و اينقدر خوب تمريناتم را پس از پايان دوران نقاهتم ادامه خواهم داد تا اين غيبت در اردو را جبران كنم و بتوانم جايگاه ثابتى از هفته اول در تركيب پرسپوليس داشته باشم.

زمان زيادى به شروع ليگ باقى نمانده و صداى پاى ليگ نهم هر روز نزديك تر مى شود. به عنوان بازيكنى كه پيش از اين هم تجربه حضور در پرسپوليس را داشته اى براى خودت چه اهدافى را مدنظر گرفته اى و براى رسيدن به آن تلاش مى كنى؟
من از بچگى فوتبالم را در پرسپوليس شروع كرده ام و علاقه اى كه به اين تيم دارم باعث شد دوباره پيراهن قرمز آن را بر تن كنم. مى دانم كار آسانى پيش رو ندارم اما به كمك خدا و تلاش ويژه اى كه خواهم داشت علاوه بر اينكه دوست دارم در پرسپوليس فيكس شوم مى خواهم پيراهن تيم ملى را هم به دست آورم و بتوانم در تيم ملى نيز جايگاه خوبى براى خودم كسب كنم.

لژيونر شدن چطور؟ فكرى در مورد اين مسأله ندارى؟
فعلاً نه. مى خواهم حداقل يكى، دو فصل در ايران بازى كنم و برنامه اى در اين مورد ندارم. انشاءالله وقتى در پرسپوليس و تيم ملى فيكس شدم آن وقت براى حضور در تيم هاى خوب اروپايى برنامه ريزى مى كنم.

پيراهن شماره ۷ پرسپوليس دوباره به پروين رسيد و اين بار محمد بايد ياد پدر را در جمع سرخپوشان زنده كند. چقدر اين مسأله برايت مهم است؟
به نظر من پيراهن پرسپوليس در همه حال حرمت و ارزش دارد. به خصوص پيراهن شماره ۷ كه زمانى بر تن پدرم بوده و حالا دفاع از حرمت آن به عهده من افتاده است. به همين خاطر كه شده تلاش ويژه اى خواهم داشت تا جايى كه بتوانم ارزش اين پيراهن را حفظ كنم.


پيش بينى ات از عملكرد پرسپوليس در فصلى كه پيش رو داريم چيست؟
پس از يك سال ناكامى بايد كارى كنيم هواداران پرسپوليس خاطره تلخ سال قبل را به دست فراموشى بسپارند. پرسپوليس هميشه و در همه ادوار ليگ مدعى اصلى كسب عنوان قهرمانى بوده. اميدوارم امسال هم اين مسأله را شاهد باشيم و پرسپوليس بتواند از اعتبار خود در فوتبال ايران دفاع كند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)