مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس اردوي تداركاتي تركيه را بسيار مثبت خواند و گفت: در اين اردو اصول اوليه تمام شيوه‌هاي تمريني را آموزش داديم.

حسين عبدي اظهار كرد: همه‌ي بازيكنان با تمام وجود تلاش كردند و از اين اردو بهره‌ي لازم را بردند. اگر زمان بيشتري مي‌داشتيم، مي‌توانستيم بهره‌ي بيشتري را ببريم.

وي افزود: گزارش اردو را به مديران باشگاه ارائه خواهم داد و اگر لازم باشد آنها گزارش را اعلام خواهند كرد. هر فرد بايد به كاري كه مي‌كند، اطمينان داشته باشد. ما هم اطمينان داريم كه اين اردو بسيار مفيد است. اين اردو كاملا مناسب، به موقع و عالي طراحي شده بود.

مربي تيم پرسپوليس با اشاره به اين كه در اردوي تركيه اصول اوليه و مقدماتي تمام روش‌ها آموزش داده شد، خاطرنشان كرد: مطمئنا با اين اردوي خوبي كه پشت سر گذاشتيم هر روشي كه سرمربي آينده تيم بخواهد اجرا كند اصول اوليه آن آموزش داده شده است و مشكلي وجود ندارد.

وي ادامه داد: بازيكنان پرسپوليس فوق العاده عمل كردند. هر تيمي حواشي خاص خود را دارد و تيم‌هاي بزرگ حواشي ويژه‌اي دارند. قطعا با نظم، تلاش و ادامه‌ي همين روندي كه بازيكنان در تركيه داشتند مي‌توانيم خود را به عنوان يك تيم بزرگ مطرح كنيم. در اين اردو جوانان نيز انگيزه‌ي زيادي داشتند.

عبدي درمورد حضور “كرانيكار” به عنوان سرمربي پرسپوليس گفت:

اين خبر را ديشب فهميدم و اميدوارم وي هرچه سريع‌تر به ايران بيايد و كارش را شروع كند. استرس نداشتن سرمربي روي مردم تاثير منفي داشت كه اگر او بيايد و كارش را شروع كند، قطعا اين استرس كمتر مي‌شود. با اصول اوليه‌اي كه آموزش داده‌ايم او مي‌تواند هر شيوه‌اي را اجرا كند. ما هم به او و باشگاه كمك كنيم كه تيم سريع‌تر به جايگاه اصلي خود كه سال گذشته نتوانست به آن برسد، دست يابد.

وي با اشاره به اينكه شايد پرسپوليس در هفته‌هاي اول آن پرسپوليس واقعي نباشد، گفت: قطعا با روند بازي و نتايجي كه كسب مي‌كنيم سعي خواهيم كرد مردم و طرفداران را راضي كنيم. در انتهاي فصل همه از نتايج راضي خواهند شد و پرسپوليس به جايگاه واقعي‌اش مي‌رسد.

عبدي گفت: كار اداره‌ي تيم‌هاي بزرگ برعهده‌ي يك يا دو نفر نيست بلكه يك تيم است كه آن را هدايت مي‌كند. در اينگونه تيم‌ها همه دست به دست هم مي‌دهند كه به يك نتيجه‌ي مطلوب برسند و تيم روبه جلو برود. مثلا در منچستريونايتد هم تنها فرگوسن نيست كه هدايت كننده است بلكه در كنارش افرادي به او كمك مي‌كنند تا او مديريت خوبي روي تيمش داشته باشد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)