خبرگزاری پرسپولیس : حسين قدوسي در واكنش به صحبت‌هاي پزشك باشگاه سپاهان درباره‌ي وضعيت بازيكنان پرسپوليس گفت: سپاهاني‌ها ما را متهم به جوسازي مي‌كنند و ما اگر ضرورت بدانيم اين مساله را پي‌گيري مي‌كنيم.

 

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در واكنش به صحبت‌هاي پزشك تيم فوتبال سپاهان درباره‌ي وضعيت بازيكنان پرسپوليس گفت: ما شب و روز دعا مي‌كنيم كه وجدان‌هاي خفته بيدار شوند و خدا آن روز را نياورد كه براي بازيكنان سپاهان يا هر تيم ديگري اتفاقاتي از جنس آن‌چه بر پرسپوليس افتاد، رخ دهد. صحبت سپاهاني‌ها مبني بر اين‌كه پرسپوليس جوسازي كرده است اتهام بزرگي است كه اگر باشگاه ضرورت بداند آن را پي‌گيري خواهد كرد. برخي از مسوولان باشگاه سپاهان از ابتداي فصل تا كنون درباره‌ي پرسپوليس اظهارنظرهايي كرده‌اند كه صحيح نبوده و اين در حالي است كه ما هيچ كاري به آنها نداشته‌ايم. اين مسائل شايسته‌ي باشگاه بزرگي مثل سپاهان نيست.

حسين قدوسي ادامه داد: پزشك سپاهان كه پس از بازي در رختكن پرسپوليس حضور پيدا كرده بود اعلام كرده كه هيچ علامتي از مسموميت يا بيماري در بازيكنان پرسپوليس كه آنها را معاينه كرده بود نديده است و اين مساله را جريان‌سازي رواني پرسپوليس عنوان كرده بود. آقاي رشادي و همكارانش تمام مصاحبه‌هاي بازيكنان، پزشكان و مديريت و همه‌ي عوامل باشگاه پرسپوليس را بخوانند و ببينند كه آيا كسي از پرسپوليس اتهامي عليه سپاهان وارد كرده است؟ ما ذره‌اي اتهام عليه سپاهان مطرح نكرده‌ايم ولي آنها طور ديگري با ما رفتار مي‌كنند.

وي هم‌چنين گفت: سال گذشته و در جريان رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا سامي الجابر كه مدير يكي از تيم‌هاي عربستاني بود عنوان كرده بود كه آب معدني‌هاي باشگاه سپاهان آلوده است و او قصد دارد آن آب‌ها را به آزمايشگاه فرستاده و مساله را با AFC مطرح كند. پس از بازي ما و سپاهان برخي از ما خواستند كه به اين مساله اشاره كنيم اما ما اين كار را نكرديم و نخواهيم كرد؛ چون معتقد نيستيم كه سپاهان در اين ماجرا نقشي داشته است. ما به هيچ‌كس اتهام نمي‌زنيم مگر آن‌كه خلافش ثابت شود.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس هم‌چنين گفت: رشادي گفته است كه در بازيكنان پرسپوليس اثري از مسموميت نديده و فقط سرگيجه و عدم تعادل در آنها مشهود بوده است. او چرا فرافكني مي‌كند؟ اگر پرسپوليسي‌ها ريگي در كفششان بود و قصد داشتند به قول سپاهاني‌ها جريان‌سازي كنند، از پزشك سپاهان كمك نمي‌خواستند. پس هيچ جريان ساختگي وجود نداشته است. ضمن اين‌كه پزشك پرسپوليس هم هيچ جا نگفته كه مشكل بازيكنان ما مسموميت بوده است. ما نمي‌دانيم دليل اصرار زياد سپاهاني‌ها بر تكرار واژه‌ي «مسموميت» در صحبت‌هايشان چيست.

وي هم‌چنين گفت: چند تن از بازيكنان سپاهان مصاحبه‌هاي توهين‌آميزي انجام داده‌اند و در آن پرسپوليس را متهم به جوسازي كرده‌اند. هم‌چنين جمعي از خبرنگاران اصفهاني بيانيه‌اي صادر كرده‌اند و در آن از كلماتي مثل توطئه، توجيه و امثال آن درباره‌ي پرسپوليس استفاده كرده‌اند كه اين مسائل نشان مي‌دهد اتحاد زيادي بين اين دو گروه وجود دارد. اين برد مبارك سپاهاني‌ها باشد اما اين رفتارها اصلا صحيح نيستند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)