مرجع خبری پرسپولیس: زلاتکو کرانيكار سرمربي جديد پرسپوليس طبق اعلام قبلي بعدازظهر امروز در تمرين پرسپوليس حاضر شد.او ابتدا در جلسه‌اي با بازيكنان صحبت کرد ضمن اينکه در اين جلسه زادمهر، بهزادي، كادر فني پرسپوليس و چندتن از مسئولان باشگاه حضور داشتند.

 
کرانیکار خطاب به بازيكنان گفت: اميدوارم با ارائه فوتبالي مدرن در پايان فصل جشن قهرماني برپا كنيم. خوشحالم كه فرصت پيدا كردم در باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس انجام وظيفه كرده و با شما كار كنم.
وي افزود: مي دانم كه پرسپوليس از بهترين‌هاي ايران و حتي آسيا است و ما بايد هميشه آماده باشيم و بخاطر اسم بزرگ اين باشگاه بازي‌هاي زيبايي را به نمايش بگذاريم. همواره بايد خود را پيروز بدانيم و با اين هدف به ميدان برويم و احساس قدرت كنيم.
وي خاطرنشان كرد: بازيكن فوتبال بوده و 18 سال سابقه مربيگري دارم. اميدوارم بتوانم تمام تجربه‌ام را به شما منتقل كنم. قهرمان شدن كار سختي است اما با تمرينات مداوم مي‌توانيم به هدف خود برسيم.
كرانيكار با تاكيد بر اين مطلب كه نظم و انضباط براي من بسيار مهم است، خاطرنشان كرد: بايد اين مسئله را در نظر بگيريم كه بازي در پرسپوليس مانند زندگي كردن است و اگر با اين تيم موفق باشيم مطمئنا در زندگي هم موفق خواهيم شد.
وي تصريح كرد: قطعا من و شما بازيكنان مسئول نتايج پرسپوليس هستيم و دوست دارم هميشه سرمان بالا باشد. مي دانم در سه هفته گذشته تمرينات خوبي را انجام داديد و اميدوارم به آمادگي مطلوب رسيده باشيد و همكارانم از لحاظ تكنيكي و تاكتيكي شما را به خوبي آماده كرده باشند تا در پايان ليگ قهرماني را جشن بگيريم.
سرمربي سابق كرواسي در پايان خاطرنشان كرد: قصد دارم پرسپوليس فوتبالي مدرن بازي كند و حريفان را يكي پس از ديگري از پيش رو بردارد تا خاطره خوشي از حضورم در ايران داشته باشم. 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)