برای رسیدن به آقای گلی به خلیلی کمک می کنم
مرجع خبری پرسپولیس : اشپيتيم آرفي مهاجم آلبانيايي پرسپوليس كه فصل گذشته در پيام مشهد تبديل به يكي از بهترين مهاجمان ليگ برتر شد، اميدوار است كه درخشش خود را با پيراهن پرسپوليس هم ادامه دهد.

آرفي در شرايطي به پرسپوليس پيوست كه چند روز قبل از توافق با عباس انصاري‌فرد، مذاكراتي را با باشگاه استقلال انجام داده بود. او اما بعد از مذاكره با استقلال با پرسپوليس مذاكره كرد و سرانجام با اين تيم قرارداد يك ساله بست. پرسپوليسي‌ها اميدوارند كه خط حمله اين تيم با آرفي و محسن خليلي درخشش سال‌هاي گذشته را تكرار كند.

آرفي در ابتدا مي‌گويد: «من يك مهاجم هستم و با هر تيمي كه قرارداد مي‌بندم بايد در آنجا وظيفه‌ام را به خوبي انجام دهم. كار من گلزني است اما به هيچ عنوان به آقاي گلي فكر نمي‌كنم و دوست ندارم اين عنوان را به دست آورم. براي من فقط قهرماني پرسپوليس مهم است. من از گوشه و كنار مي‌شنوم كه مهاجمان استقلال در مورد آقاي گلي حرف مي‌زنند و حاضرم اين عنوان به آنها برسد ولي پرسپوليس قهرمان ليگ شود.»

محسن خليلي اما مخالف نظر آرفي است و در مصاحبه‌هايش عنوان كرده كه دوباره آقاي گلي را به دست خواهد آورد و اين عنوان را به مهاجم ديگري نمي‌دهد. اشپيتيم در اين مورد مي‌گويد: «اگر خليلي قصد آقاي گلي داشته باشد من به او كمك مي‌كنم ولي خليلي هم بايد به من كمك كند تا در نهايت بتوانيم قهرماني ليگ را از آن خود كنيم و خليلي هم آقاي گل شود.»

آرفي در مورد حضور زلاتكو كرانيكار در پرسپوليس مي‌گويد: «شناخت زيادي از اين مربي و تفكراتش ندارم ولي مي‌دانم كه او بازيكن بسيار بزرگي بوده و در جام جهاني 2006 سرمربي كرواسي بوده است.» آرفي در پاسخ به اين سئوال كه براي يك فصل بازي كردن در پرسپوليس چقدر از اين تيم گرفتي، مي‌گويد: «دوست ندارم در اين مورد حرف بزنم. من به دنبال پول نبودم و اگر مي‌خواستم به اين موضوع فكر كنم به استقلال مي‌رفتم كه بيشتر از پرسپوليس به من پول مي‌داد ولي من دوست داشتم براي پرسپوليس بازي كنم چون هواداران اين تيم شور و هيجان خاصي دارند.»

آرفي در پايان حرف‌هايش در پاسخ به اين سئوال كه فكر مي‌كني چه تيمي قهرمان ليگ برتر شود، تاكيد مي‌كند: «اصلا نمي‌توان پيش‌بيني كرد ولي به نظر من پرسپوليس، استقلال، سپاهان و پاس همدان مدعيان قهرماني هستند.»

منبع: فوتبال ایران

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)