مرجع خبری پرسپولیس : با بازگشت پرسپوليس از اردوى تركيه و انتخاب سرمربى ظاهراً پرونده اين تيم پرطرفدار در فصل ۸۸ تازه گشوده شده است! زمان زيادى از دست رفت تا پرسپوليس بالاخره سر وشكل اصلى خودش را پيدا كند. حالا بايد ديد اين تيم در فصل جديد چه تصويرى از خود مقابل ديدگان طرفدارانش قرار مى دهد. به سراغ مهدى شيرى هافبك تازه وارد پرسپوليس رفتيم تا نظر او را در مورد آخرين شرايط اين تيم جويا شويم. گفت وگو با وى را بخوانيد:

از اردوى تركيه چه خبر؟
خبرهاى خوب! واقعاً اردوى خوبى را برگزار كرديم. همه چيز خوب ومرتب بود. تمرينات منظم وفشرده اى در اين اردو برگزار كرديم و فشار بدنسازى هم بدنهاى بازيكنان را آماده حضور در مسابقات كرد. خدا را شكر دور از فضاى حاشيه اى بوديم و توانستيم به خوبى از فرصت پيش آمده نهايت استفاده را ببريم.

استارت تيم خيلى دير بود، چرا؟!
قبول دارم اما فضاى حاكم بر اين اردو اجازه داد تا بتوانيم زمان از دست رفته را تا حدود زيادى جبران كنيم. برنامه هاى تمرين، بدنسازى، فنى و تاكتيكى را بايد زودتر در دستور كار قرار مى داديم اما با انجام تمرينات منظم در تركيه اين عقب ماندگى را كاملاً جبران كرديم.


يعنى تيم از ساير رقيبانش اصلاً عقب نيست؟!

ما نه تنها از حريفان عقب نيستيم بلكه از خيلى از تيمهاى حاضر در ليگ برتر هم جلو هستيم. من از اين بابت احساس نگرانى نمى كنم. قطعاً به آينده اميدوار هستيم و به شايعات هم توجهى نداريم. شما هم بهتر است به شايعات توجه نكنيد!

از سرمربى جديد شناختى داريد؟
نه، من فقط اسمش را شنيده ام، البته در روزنامه ها مطالب جالبى در موردش مى نويسند. مى گويند او تمايل زيادى به فوتبال هجومى و رو به جلو دارد. اگر چنين است كه جاى بسى خوشحالى دارد. اين مربى با تفكر هجومى مى تواند در پرسپوليس به خوبى نتيجه بگيرد. چون پرسپوليس هميشه به يك تيم هجومى معروف بوده و امسال هم نياز دارد كه به اصل خودش برگردد.

شرايط تمرينى در اردو چگونه بود؟
ما تقريباً مثل كارمندان ادارات بوديم. يعنى بايد سر ساعت مى آمديم و سر ساعت مى رفتيم. تمرينات از ساعت ۶ و ۳۰ صبح آغاز مى شد وفشار آن بسيار مناسب و در حد استاندارد بود. باور كنيد من در اين سالها در هيچ تيمى چنين تمرين خوب و مناسبى را نداشتم.

ارتباط نفرات جديد و قديم تيم چگونه بود؟
خوشبختانه بچه هاى تيم متوجه شده اند كه در سايه همدلى و اتحاد مى توانند نقشى كارآمد در رساندن تيم به قهرمانى داشته باشند. در تركيه بچه ها ارتباط بسيار خوبى با هم داشتند و مربيان هم در حفظ و تقويت اين ارتباط به خوبى عمل مى كردند. فكر مى كنم با حفظ اين روند بتوانيم در مسابقات ليگ چهره اى متفاوت از پرسپوليس برجا بگذاريم.


با تمام تلاشهاى صورت گرفته هنوز هواداران نسبت به پرسپوليس ۸۸ دچار ترديد هايى هستند و هنوز مطمئن نيستند كه اين تيم بتواند نتيجه اى مناسب در ليگ بگيرد.
البته اين مسأله در بين هواداران پرسپوليس طبيعى است. تيم محبوب آنها در فصل قبل نتوانست آنطور كه بايد در ليگ و مسابقات آسيايى نتيجه بگيرد اما صادقانه بگويم تلاش مجموعه براى كسب اعتماد اين هواداران بوده است. ما در تركيه به يك اردوى تفريحى نرفته بوديم. اردوى تركيه كاملاً حرفه اى و ورزشى بود و همه تلاش كردند تا هرچه سريعتر تيم به هماهنگى لازم دست پيدا كند. من قول مى دهم نتيجه اين تلاش را در بازى اول ليگ خواهيم ديد. هواداران بايد كمك كنند تا اعتماد به نفس مجموعه تيم بيشتر شود. ما هم سعى و تلاشمان را به كار مى گيريم تا بتوانيم پاسخ مناسبى به اعتماد آنها بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)