مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد این کمیته در پایان دادن به پرونده شاکیان باشگاههای لیگ برتر بویژه دو تیم استقلال و پرسپولیس مصمم است و تا جلب رضایت شاکیان این پرونده ها را پیگیری خواهد کرد.

مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: کمیته انضباطی در تصمیم خود مبنی بر تسویه حساب با شاکیان پرونده های مالی تاکید دارد و تا قبل از آغازفصل جدید، باید تمامی باشگاهها به هر نحو ممکن رضایت شاکیان خود را جلب کنند.

شریفی با بیان اینکه باشگاه استقلال به تعهدات خود در قبال شاکیان مالی عمل کرد، اظهار داشت: آقای واعظ آشتیانی در این زمینه همکاری خوبی داشتند و در نشستی که با شاکیان پرونده های مالی باشگاه استقلال برگزارشد، باشگاه استقلال رضایت این شاکیان را جلب کرد.

وی در خصوص وضعیت شاکیان مالی باشگاه پرسپولیس یادآورشد: قرار است طی هفته جاری نشستی با حضور مدیرعامل و شاکیان پرونده های مالی باشگاه پرسپولیس برگزار شود و طرفین به راهکارهای اجرایی در این زمینه دست یابند و رضایت شاکیان پرسپولیس هم جلب شود.

شریفی اضافه کرد: قرار است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با جذب منابع مالی مناسب ازطریق سازمان، اسپانسر و… به تعهدات گذشته خود در قبال مربیان و بازیکنان اسبق این باشگاه که از باشگاه مطالبات مالی دارند، عمل کند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درپایان تاکید کرد: این کمیته درحل مشکل مالی شاکیان پرونده های مالی جدی است و تا زمانیکه این باشگاهها رضایت شاکیان خود را جلب نکنند حق حضور در مسابقات لیگ برتر را نخواهند داشت.    

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)