مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپولیس تهران كه سابقه حضور در الشعب امارات و كار كردن زيرنظر كرانيكار را دارد در مورد اين مربي گفت: تجربه كار را با كرانيكار را دارم و بر اين اساس احساس مي كنم كه او كاملا موفق خواهد بود.

ميثم بائو گفت: خوشحالم كه اين مربي بزرگ به ايران آمده و در پرسپوليس كار مي كند و مطمئن هستم كه حضور اين چنين مربياني در فوتبال ايران باعث پيشرفت و ارتقاي سطح كيفي فوتبال خواهد شد و اين در شرايطي است كه پرسپوليس هم در اين مقطع واقعا به یک مربي بزرگ نياز داشت.

وي ادامه داد: من در امارات زير نظر كرانيكار كار كرده ام و از سلايق فوتبالي او با خبرم اين مربي به تيم هجومي علاقه زيادي دارد و همواره تيم هايي كه در دست داشته است در كارهاي هجومي فوق العاده كار مي كردند و در پرسپوليس هم احتمالا همين شرايط بوجود مي آيد.

بائو اضافه كرد: تمرينات بسيار خوبي را سپري مي كرديم و مربيان تيم در غياب سرمربي واقعا زحمات زيادي كشيده اند كه بايد قدردان آنها بود و طول فصل به اثر بخشي اين مسابقات مي رسيم، ما اردوهاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم كه واقعا بار فني زيادي داشت و براي پرسپوليس ارزشمند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)