خبرگزاری پرسپولیس : یحیی گل‌محمدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیوستن دیوید ویکروم هافبک آفریقایی صبا به پرسپولیس را تکذیب کرد.

اين روزها شايعه شده كه پرسپوليسي‌ها با پيشنهاد يحيي گل‌محمدي مي‌خواهند ويكروم را جذب كنند ولي يحيي اين خبر را تكذيب مي‌كند.

 او در اين خصوص مي‌گويد:« پيوستن ويكروم به پرسپوليس شايعه است و اينكه مي‌گويند او قرار است با پيشنهاد من به پرسپوليس بيايد صحت ندارد و من هيچ صحبتي در اين خصوص با مسوولان باشگاه و همچنين كادرفني انجام نداده‌ام. اين موضوع شايعه‌اي است كه از طرف رسانه‌ها مطرح شده است.»

از گل‌محمدي در خصوص احتمال پيوستن ساموئل به پرسپوليس سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:« استقلال در خط هافبك بازيكن زياد دارد و فكر مي‌كنم با جدايي ساموئل اتفاقي در اين تيم نيفتد. به نظر من اين بازيكن از لحاظ فني قابليت‌هاي خوبي دارد و مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند. حالا بايد ديد كه باشگاه پرسپوليس در اين خصوص چه توافقاتي را با باشگاه استقلال انجام خواهد داد.»

گل‌محمدي در مورد شرايط فعلي پرسپوليس مي‌گويد:« تيم ما قبل از تعطيلي ليگ وضعيت بهتري داشت ولي متاسفانه دوباره بازي‌ها تعطيل شد و چاره‌اي نداريم جز اينكه با اين وضعيت كنار بياييم ما به بازي‌هاي آينده اميدوار هستيم و اميدوارم در نهايت نتايج گذشته را جبران كرده و يك روند صعودي داشته باشيم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)