خبرگزاری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «رابطه من و نیلسون بسیار خوب است و تمرینات را به خوبی در کنار هم دنبال می کنیم.»

شهاب گردان در خصوص شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: «خوشبختانه چند روز است ژوزه به تمرینات برگشته است و تمرینات خوبی را انجام می دهیم. شرایط خوبی داریم و به دنبال این هستیم تا در ادامه مسابقات لیگ نتایج خوبی بگیریم.»

وی ادامه داد: «از عدم حضور در تمرینات تیم ملی ناراحتم. من در همه اردوها حضور داشتم و الان از تیم دور شده ام. متاسفانه بازی نکردنم در پرسپولیس باعث شد تا از تیم ملی دور شوم و قطعا از این شرایط راضی نیستم. اوایل از این موضوع بیشتر ناراحت بودم اما حالا صحبتهایی شده که فهمیدم روزهای خوشی در انتظارم است و می توانم دوباره به اوج برگردم.»

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره رقابت با نیلسون عنوان کرد: «او گلر خوبی است و ما دوستان خوبی برای هم هستیم. رابطه ما بسیار خوب است و تمرینات را به خوبی در کنار هم دنبال می کنیم و با هم خوشبختیم. مشکلی بین ما نیست و او هم چند روز پیش در مصاحبه ای گفته بود در کنار هم دروازه پرسپولیس را بیمه می کنیم.»

گردان ضمن ناراحتی از شایعه جدایی اش از پرسپولیس افزود:‌ «نمی دانم این خبر از کجا منتشر شد اما یکبار دیگر عنوان می کنم که من قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم و در این تیم راحتم.»

وی در خاتمه صحبت هایش ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی اضافه کرد: «بازی سختی مقابل تیم فوتبال کره جنوبی خواهیم داشت که امیدوارم بازیکنان بهترین عملکرد را از خودشان به نمایش بگذارند تا نتایج گذشته را جبران کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)