کریمی 500میلیون می خواهد/ پرسپولیس بزرگ تر از فرد است
مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: تمام اقدامات را براي تمديد قرارداد كريمي انجام داده‌ام و ديگر نمي‌دانم چه كاري بايد انجام دهم.

عباس انصاري فرد در حاشيه تمرين بعدازظهر امروز پرسپوليس گفت: براي حضور كريمي در پرسپوليس همه كار كرده ام و همه اقدامات را به صورت مكتوب انجام داده‌ام. نمي‌دانم ديگر براي حضور او در پرسپوليس بايد چه كاري انجام دهم.

 
كريمي از ما 500 ميليون تومان مي‌خواهد. درخواست هاي كريمي كه براي ما ارسال شده است را به زودي در رسانه هاي گروهي منتشر مي كنم. من هم تا توانستم با او همكاري كردم.
وي افزود: پرسپوليس بزرگتر از كريمي است. كريمي در بهترين شرايط از پرسپوليس رفت و به خاطر مشكل با مسئولان تيم ملي برگشت. او 3 بازي خوب در تيم ملي انجام داد و بعد از آن به استراحت پرداخت.
انصاري فرد خطاب به هواداران ادامه داد: قبول دارم كريمي بازيكني با كلاس بزرگ و با ارزش است و من بايد به او كه يك پرسپوليسي هست افتخار كنم اما نمي‌توانم بازيكني كه تمرين نكرده و تنها 10 روز به شروع بازي‌ها مانده را با با شرايط خاص به پرسپوليس بياورم.

وي افزود: حتي قراردادي را كه اصلاح شده بود بعدازظهر امروز براي مدير برنامه هاي كريمي فرستاديم حالا نمي‌دانيم با توجه به تائيد فاكس مدير برنامه هاي او به چه دليل مي‌گويد كه اين نامه دست ما نرسيده است. ما تاييديه لازم را دارم و اگر لازم باشد همه را به مردم نشان مي‌دهيم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)