خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر گفت که برای دیدار هفته آینده تراکتورسازی و استقلال تدابیر خاصی اندیشیده شده است.

غلامرضا بهروان در حاشیه گردهمایی روسای فرهنگی و کانون هواداران باشگاه‌های لیگ برتری که از سوی مسئولان پرسپولیس برگزار شده، در جمع خبرنگاران گفت: اقدام باشگاه پرسپولیس در قبال برگزاری گردهمایی فرهنگی بسیار خوب و قابل تقدیر است. متاسفانه در برخی مسابقات رفتارهای ناهنجاری را در ورزشگاه‌ها می‌بینیم به این دلیل که فقر فرهنگی داریم.

وی افزود: با برگزاری چنین هم‌اندیشی‌هایی می‌توان این مشکل را در یک برنامه مدت‌دار حل کرد. نباید دنبال این موضوع باشیم که فقط 4 لیدر و یا هوادار را جمع کنیم و با 4 شعار بگوییم کار فرهنگی انجام دادیم. صادقانه بگویم باشگاه‌های ما در بحث فرهنگی برنامه ندارند و فوتبال ما دچار مشکل است.

بهروان تصریح کرد: کار فرهنگی باید از باشگاه‌ها شروع شود و فقط نباید دنبال این موضوع باشیم که فدراسیون فوتبال کار را انجام دهد. مساجد، محله‌ها و سایر ارگان‌ها هم می‌توانند برای موفقیت در کارهای فرهنگی به ما کمک کنند. با برگزاری کلاس‌های آموزشی و حتی تورهای فرهنگی می‌توانیم این مشکل را پشت سر بگذاریم.

سرپرست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم یک درصد از هزینه‌هایی که برای فوتبال می‌شود برای کارهای فرهنگی نمی‌شود.

بهروان در خصوص بازی هفته آینده تراکتور‌سازی و استقلال و حاشیه‌های پیرامون این دیدار گفت: لطفا نگویید در آن دیدار قرار است جنگ برگزار شود. شما رسانه‌ها نقش بسزایی در کارهای فرهنگی و آرامش در ورزشگاه‌ها دارید. شما نباید برخی بازی‌ها را حاد کنید. ما همه مقصر هستیم که در بخش فرهنگی دچار مشکل هستیم و باز هم می‌گویم همه باید کمک کنیم که این مشکل حل شود. شما در دیدار رئال و بارسا دیدید که چطور هواداران با یک بازی جوانمردانه به راحتی از جای خود بلند شدند و ورزشگاه را با دوستی ترک کردند.

وی اضافه کرد: برای بازی تراکتور‌سازی و استقلال پیش‌بینی‌هایی را انجام داده‌ایم. ناظر ویژه‌ای را برای این بازی خواهیم فرستاد و خودم هم به عنوان نماینده سازمان لیگ به تبریز خواهم رفت. قطعا باشگاه تراکتور‌سازی نیز در این زمینه پیش‌بینی‌هایی داشته‌ است.

وی در خصوص ارسال ناقص مدارک به AFC تاکید کرد: مدارک لازم را برای AFC ارسال کردیم. نقایص برطرف شد اما متاسفانه چند ورزشگاه ما دچار مشکل‌ هستند. می‌دانیم آنها قرار است چگونه به ما امتیاز بدهند به همین دلیل برای بالا بردن امتیازهای خود باید تعدادی از ورزشگاه‌های ناقص را با معیار AFC همخوانی دهیم. برای برخی از ورزشگاه‌های ما مثل غدیر اهواز کار خاصی نشده و نیاز به کمک وزارت ورزش دارند.

بهروان در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی 24 آبان تیم ملی با ازبکستان لیگ تعطیل می‌شود یا خیر اظهار داشت: بله، مدت زیادی نیست اما چند روزی لیگ تعطیل خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تعطیلات ربطی به باخت یا برد بازی با کره جنوبی دارد یادآور شد: هیچ ربطی به بازی با کره ندارد طبق برنامه‌های آقای کی‌روش پیش می‌رویم تا انشاءالله تیم ملی نتیجه بگیرد. هر نتیجه‌ای که در دیدار سه‌شنبه رقم بخورد به برنامه‌های آینده ما ربطی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)