خبرگزاری پرسپولیس : جواد کاظمیان می‌گوید تیم ملی همیشه بازی‌های سختی با کره جنوبی داشته، اما با حمایت حداکثری هواداران می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار حساس ایران مقابل کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2014، اظهار کرد: با توجه به این که این بازی ساعت 20 برگزار می‌شود هواداران می‌توانند ورزشگاه را پر کنند. ما مقابل کره همیشه بازی‌های حساسی را انجام داده‌ایم و آنها تیم سازمان یافته و هماهنگی هستند.

وی افزود: باید از حضور تماشاگران در ورزشگاه نهایت استفاده را ببریم. تیم ملی در دو، سه بازی قبل زیاد خوب کار نکرده و امیدوارم با پیروزی در این بازی شرایط خود را در جدول بهتر کند.

کاظمیان درباره نقش بازیکنان با تجربه در این گونه بازی‌ها گفت: فکر می‌کنم اکثر بازیکنان تیم ملی بالای 50،60 بازی ملی دارند و همین موضوع تجربه تیم ما را بیشتر از حریف کرده است. امیدوارم فردا گل اول را نخوریم، چرا که در این صورت کار برای ما خیلی سخت می‌شود و باید در فشار بیشتری بازی کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی درباره خاطرات خود از بازی با کره جنوبی، گفت: من تا به حال دو، سه بار با تیم ملی مقابل کره جنوبی بازی کرده‌ام. بهترین بازی‌ام را در بازی‌های آسیایی سال 2002 بوسان مقابل کره جنوبی انجام دادم که یک گل هم زدم،‌ اما داور به اشتباه گل من را مردود اعلام کرد. با این حال خیلی خوب بازی کردم و تیم ملی هم کره را برد. با این حال در فینال یک گل به ژاپن زدم و از عملکرد خودم راضی بودم. در کل کره جنوبی حریف قدرتمندی بوده و باید خیلی با هوش برابر این تیم به میدان برویم.

جواد کاظمیان درباره شرایط کنونی پرسپولیس هم گفت: ما روز به روز به وضعیتی که انتظار داشتیم نزدیک‌تر می‌شویم. به عقیده من روند ما در لیگ رو به رشد بوده و اگر مقابل سایپا و آلومینیوم از موقعیت‌هایمان استفاده کرده بودیم می‌توانستیم پیروزی‌های پر گلی را به دست بیاوریم. با این حال مساوی با سایپا برای ما مثل یک باخت بود و امیدوارم که بتوانیم در ادامه لیگ به نتایج دلخواه برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)