خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با حمایت همه جانبه ای که صورت گرفته، شرایط تیم ملی بسیار خوب است و کره جنوبی را در تهران می بریم.

محمد پنجعلی اظهارداشت: شرایط روحی و روانی تیم ملی با حمایت همه جانبه ای که صورت گرفته، بسیار خوب است و باید 3 امتیاز بازی با کره جنوبی را بگیریم و می توانیم بگیریم، فقط باید با آرامش بازی کنیم. اگر احساسی بازی کنیم، مقابل تیم تمام حرفهای کره جنوبی به مشکل می خوریم و در تمام 90 دقیقه با برنامه و بااعتماد به نفس بازی کنیم.

وی در ادامه افزود: کره جنوبی به معنی واقعی حرفه ای شده چون ریشه ای کار کرده اند اما خلاقیت، تکنیک و هوش بازیکنان ما در آسیا بالاتر از همه است و با همین خلاقیت در بسیاری از مواقع نتیجه یک بازی مهم را عوض کرده اند. به لحاظ مدیریتی و امکانات کره جنوبی بالاتر از ما است اما در برخی مسائل مثل استعداد و خلاقیت بی نظیر هستیم.
پنجعلی در پایان گفت: هواداران همیشه کار خودشان را کرده اند و از تیم ملی حمایت کرده اند. مطمئن باشید در این بازی هم هواداران کم نمی گذارند چون به تیم ملی تعصب دارند و کاری به حاشیه ندارند و دوست دارند تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)