خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیمهای ایرانی همیشه در شرایط سخت بهتر کار کرده اند.

مهرزاد معدنچی اظهارداشت: نتایج تیم ملی در بازیهای قبلی خوب نبوده اما یادمان نرود که جزو قدرتهای فوتبال آسیا هستیم و نشان داده ایم که در شرایط سخت، بهتر کار می کنیم.

وی در ادامه افزود: ما می توانستیم امتیازات بیشتری در بازیهای قبلی بگیریم و شرایط بهتری داشته باشیم اما وقتی حساسیت بالا می رود ما هم بهتر بازی می کنیم و هم بهتر نتیجه می گیریم. قبول کنیم که کره جنوبی و ژاپن از نظر ساختار، امکانات و مسائل فنی بهتر از ما هستند اما مطمئن هستم تیم ملی می تواند یک بازی خیلی خوب مقابل کره انجام دهد و تیم دست و پا بسته ای مقابل آنها نخواهیم بود و نمایش خوبی مقابل کره جنوبی خواهیم داشت.

معدنچی در پایان گفت: الان بحث تیم ملی است و شاید ذهنیتها نسبت به فوتبالیستها بد شده باشد اما حمایت هواداران از تیم ملی خیلی کمک خواهد کرد. من در استادیوم سئول بازی کرده ام و می دانم که که هواداران کره جنوبی چطور با تمام وجود از تیمشان حمایت می کنند. الان هم باید برعکس باشد و استادیوم آزادی را برای کره ای ها تبدیل به جهنم کنیم. هواداران ما از لحظه اول باید ترس را به جان حریف بیندازند تا در همان 15 دقیقه اول بازی به گل برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)