خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم ملی فوتبال گفت بازی‌های ایران و کره جنوبی معمولا تماشایی از آب درآمده و امیدوار است ایران بتواند با حمایت تماشاگران در این بازی نتیجه‌ی خوبی به دست بیاورد.

علی کریمی درباره دیدار حساس تیم ملی مقابل کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی در تیم ملی وجود دارد. ما در این چند روز تمرین‌های منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و همه چیز خوب و مثبت است تا برابر کره یک بازی خوب را انجام دهیم.

وی افزود: کره جنوبی چند دوره متوالی در جام جهانی حضور داشته و در جام ملت‌ها هم یک تیم مدعی بوده و حتی در بازی‌های المپیک نیز به جمع چهار تیم برتر راه یافت. این نشان می‌دهد که آن‌ها یک تیم قدرتمند و قابل احترام در آسیا هستند. معمولا بازی‌های ایران با کره تماشایی از آب درآمده است و امیدوارم که فردا هم همین طور باشد.

کریمی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی برای پیروزی بر کره جنوبی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد گفت: از همه عزیزانی که در این چند روز ما را حمایت کردند به نوبه خودم تشکر می‌کنم. امیدوارم هواداران با حضور پرشور خود ما را برابر کره همراهی کنند و مطمئن باشند که بازیکنان تیم ملی در این بازی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پایان گفت: اگر این بازی را ببریم 7 امتیازی می‌شویم و باید ببینیم سایر حریفان‌مان چه نتیجه‌ای می‌گیرند. با این حال شکست کره از لحاظ روحی برای ما خیلی مفید است و در ادامه تورنمنت به ما کمک می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)