خبرگزاری پرسپولیس: علي كريمي به پرسپوليس برمي‌گردد؛ نه به خاطر كوتاه آمدن سرمربي يا حتي خود كريمي، بلكه چون مديرعامل اينگونه مي‌خواهد.

حالا اما همه چيز عوض شده. دیگر صحبت از جراحی پرسپولیس نیست و می خواهند مشکل را یک بار برای همیشه حل کنند. اين بازگشت را سرپرست پرسپوليس خيلي نزديك دانسته و درباره‌اش مي‌گويد: «رويانيان برنامه‌ريزي‌هاي خوبي براي بازگشت علي كريمي انجام داده و هواداران مي‌توانند منتظر اين اتفاق باشند.»

 

خود مديرعامل هم وعده‌اش به هواداران همين است و با اطمينان مي‌گويد كه بعد از بازي ايران – كره، علي كريمي را بار ديگر در پرسپوليس خواهيم ديد: «من علي كريمي را دوست دارم اما پرسپوليس را بيشتر. براي همين بارها و بارها با كريمي حرف زدم و آخرين بار هم به او گفتم كه اگر با تيم، بازيكنان و سرمربي سازگاري داشته باشد در خدمتش خواهيم بود. قرار شد همين صحبت را با مانوئل ژوزه هم داشته باشم. مطمئن باشيد علي كريمي را به پرسپوليس برمي‌گردانم اما نه آنطور كه تنها او و ژوزه را آشتي بدهم. آشتي يعني پاك كردن صورت مساله در حالي كه من مي‌خواهم اين موضوع از ريشه حل شود. مربي و بازيكن بايد جايگاه خود را بدانند و ارزش‌ها را حفظ كنند. كريمي كاپيتان و مايه افتخار پرسپوليس است و حتي تصميم‌گيري درباره بازگشتش را به من واگذار كرد كه من هم تصميم گرفته‌ام او را به تيم بازگردانم.»

رويانيان البته از كريمي خواسته كه در بازي با كره‌جنوبي هم بهترين باشد تا مانوئل ژوزه ديگر بهانه‌اي نداشته باشد براي نخواستن او. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)