مرجع خبری پرسپولیس : یک مقام آگاه در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد علیرضا نیکبخت واحدی و حنیف عمران‌زاده به دلیل برخی مشکلات قادر نیستند فصل آینده در لیگ برتر فعالیت کنند

پس از این که حرف و حدیث‌های فراوانی در خصوص محرومیت برخی بازیکنان و مربیان لیگ برتر در فصل نهم از سوی مسوولان و دست اندرکاران فدراسیون فوتبال مطرح شد، صبح امروز یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد علیرضا نیکبخت واحدی، حنیف عمران‌زاده ، اکبر میثاقیان، فیروز کریمی از فعالیت در لیگ برتر به مدت یکسال محروم شدند و باید فصل بعد در لیگ دسته یک فعالیت کنند.

پس از انتشار این خبر رئیس سازمان لیگ برتر با تائید این موضوع رسما اعلام کرد بازیکنان و مربیان محروم به هیچ وجه بخشیده نمی‌شوند.

عزیز محمدی درباره صحبت‌های انتقادی واعظ‌آشتیانی نسبت به منشور اخلاقی و درخواست او مبنی بر تعدیل در حکم‌های داده شده، اظهار داشت:

 منشور اخلاقی همان طور که از قبل گفته بودیم اجرا می‌شود و تحت تاثیر صحبت‌های انتقادی نظر خود را تغییر نخواهیم داد. دو بازیکنی که محروم شده‌اند نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند و می‌توانند به لیگ دسته اول بروند. با هیچ بازیکنی برخورد قهری و حذفی نداشته و فقط مفاد منشور اخلاقی را رعایت کرده‌ایم. “

محمدی ادامه داد: برداشت‌ها به این صورت است که فکر می‌کنند برخورد ما قهری بوده است. من همیشه گفته‌ام هر کسی نظری دارد به ما بگوید. اتفاقا جلسه دیروز از بابت اینکه مدیران حرف‌هایشان را زدند خیلی خوب بود. نمی‌خواهم به حرف‌های حاشیه‌ای زده شده جوابی بدهم. دیروز حرف‌هایم را در مورد منشور اخلاقی زدم. نظرات را می‌شنوم و اگر منشور اخلاقی نیاز به تعدیل داشته باشد آن را اصلاح می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: وقتی 15 بازیکن به سازمان لیگ احضار می‌شوند و از آنها تعهد گرفته می‌شود تا بتوانند بازی کنند، نشان از تعدیل سازمان لیگ دارد.

وی در باره انتقاد واعظ‌آشتیانی مبنی برا اینکه این منشور اخلاقی تجسس در زندگی شخصی افراد است و اگر سازمان لیگ نظر خود را تغییر ندهد به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کند، عنوان کرد: اولا که حق هر فردی است که به صورت قانونی در پی احقاق حقش باشد و در ثانی ما در زندگی افردا تجسس نکرده‌ایم، وقتی این مسائل جنبه اشتهار پیدا کرد ما برای اعاده حیثیت سایر بازیکنان باید وارد عمل می شدیم. هیچ‌وقت نام این بازیکنان را نگفته‌ام و نمی‌خواهم هم بگویم.

محمدی درباره اینکه گفته می‌شود بین سازمان لیگ و کمیته داوران اختلاف وجود دارد و این کمیته نام داور و کمک داور محروم را در فهرست قضاوت قرار داده است، گفت: قضیه آن طور که انعکاس داده شده نیست و ما با یکدیگر هماهنگ هستیم.

گفتنی است یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال چندی پیش اعلام کرده بود برخی بازیکنان در لیگ برتر دارای پرونده‌های اخلاقی هستند که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با استعلام از مراجع ذی‌ربط در اندیشه محروم کردن این افراد از حضور در لیگ برتر است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)