خبرگزاری پرسپولیس : رییس سازمان خصوصی سازی از طراحی مدلی خاص برای واگذاری سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: سازمان خصوصی سازی در حال نهایی کردن این مدل است.

محمد رحیم احمدوند افزود:در طراحی این مدل، ابعاد نظری و تجربی در نظر گرفته شده و به همین دلیل مدلی علمی و منطقی در حال تدوین شدن است.

به گفته وی، با اجرایی شدن این مدل سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس با کمترین هزینه و تنش واگذار می شود.

معاون وزیر اموراقتصادی ودارایی ابراز امیدواری کرد واگذاری سهام این باشگاه ها با این مدل کمترین نگرانی، آثار و تبعات منفی را در پی داشته باشد.

احمدوند با بیان آنکه در حال بررسی و نهایی کردن واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس هستیم، افزود: باتوجه به حساسیتی که در خصوص این دو باشگاه در حوزه ورزش وجود دارد تلاش می شود تا واگذاری این باشگاه ها با دقت بیشتری انجام شود تا این باشگاه ها نیز همانند سایر باشگاه هایی که تا کنون واگذار شده با موفقیت خصوصی سازی شود.

وی از برگزاری جلساتی با صاحبنظران ورزشی و اقتصادی برای واگذاری سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: این جلسات همچنان در حال برگزاری است و امیدواریم بزودی به نتایج مطلوبی دست یابیم .

یادآور می شود: بر اساس مصوبه مهر ماه سال 90 هیات دولت، واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس از ˈگروه یکˈ به ˈگروه دوˈ انتقال یافت که بر این اساس واگذاری 80 درصد سهام این دو باشگاه انجام و 20 درصد سهام سرخابی ها نزد دولت باقی می ماند تا مابقی سهام استقلال و پرسپولیس را به صورت خرد به فروش برساند.

البته بعد از مسکوت ماندن پرونده واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس، در ماه های اخیرا اساسنامه این دو باشگاه پرطرفدار ورزشی اصلاح شد تا گام های بعدی واگذاری برداشته شده و طلسم واگذاری آنها در سال جاری بشکند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)