مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشكلي در خصوص آمدن كرانيكار و دستيارش وجود ندارد چون در پرسپوليس همه كارها تقسيم شده است.

احمدرضا عابدزاده  اظهار داشت: همه چيز به خوبي پيش مي‌رود و توانستيم در اردوي تركيه كه در هوايي بسيار سالم برگزار شد به هدف خود برسيم.
وي افزود: بدون هيچ مشكلي تمرين كرديم اما متاسفانه باز هم برخي روزنامه ها شيطنت و براي ما حاشيه سازي كردند. براي آنها متاسف هستم چون بعيد مي‌دانم برخي از آنها از فوتبال چيزي بدانند.
عابدزاده در مورد حضور كرانيكار تصريح كرد: خوشحال هستم كه سرمربي جديد به پرسپوليس اضافه شده است. در پرسپوليس تقسيم كار شده است و هيچ مشكلي وجود ندارد و ما روز به روز بهتر مي‌شويم.
عابدزاده خاطرنشان كرد: بايد از هفته نخست به فكر گرفتن امتياز‌ باشيم تا در اواخر بازي‌ها حسرت امتيازهاي از دست رفته را نخوريم. به بازيكنان گوشزد كرده‌ام كه با آمادگي كامل از بازي اول به ميدان بروند. بازي اول در ليگ نهم برابر مس و كسب 3 امتياز بسيار مهم است.
مربي دروازه بانان تيم فوتبال پرسپوليس در مورد معمارزاده و حقيقي گفت: تمرينات خوبي براي آنها در نظر گرفته ام و اين دو در شرايط خوبي هستند. اميدوارم جواب تلاش‌ها و زحمات كادر فني را در بازي ها بدهند. از آنها انتظار دارم خواسته‌هاي من را برآورده كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)