مرجع خبری پرسپولیس : كريم باقري: شان و حرمت مرا حفظ كنيد

بازيكنان جديد پرسپوليس 30 يا 40 درصد قرارداد خود را دريافت كرده‌اند اما من چون كريم باقري هستم و سكوت مي‌كنم براي پرداخت طلبم دائما امروز و فردا مي‌شود

كريم باقري را پيش از اين با مختصات يك بازيكن آرام و بي‌سر و صدا و به دور از جنجال‌هاي رايج در فوتبال ايران مي‌شناختيم. همان بازيكني كه با كمترين حرف و حديث پيش از ساير بازيكنان پاي قرارداد با پرسپوليس را امضا مي‌كرد. كاپيتان اما امروز تصميم گرفته همسو با روابط و مناسبات فوتبال ايران باشد و با لحن اعتراض‌آميز و سر و صداي بيشتر احقاق حق ‌كند. شنيدن صداي اعتراض كريم باقري يادآور حضور كمرنگ او در تركيب پرسپوليس در نيم فصل دوم فصل گذشته است. حضور گاه‌و‌بي‌گاه او در تركيب سرخ‌ها و غيبت در تمرينات شمايل جديدي از كاپيتان مي‌سازد. كريم اين روزها با اعتراض به ساز و كار عقد قرارداد با بازيكنان قديمي باشگاه و غيبت در تمرينات پرسپوليس در كانون توجه قرار گرفته است. او در اين گفت‌وگو به جزئيات دلايل غيبت در تمرينات، شايعه حضورش در استيل‌آذين و البته دلخوري‌هايش از عباس انصاري‌فرد اشاره مي‌كند.

خبر مذاكره شما با استيل‌آذين صحت دارد؟

به‌هيچ عنوان، چنين خبري را خودم هم در يكي از نشريات ورزشي ديدم و نمي‌دانم پايه و اساس آن از كجاست.

اما گفته مي‌شود شما براي پيوستن به استيل‌آذين با حميد استيلي به توافق رسيده‌ايد؟

چند روز پيش خداداد عزيزي تماس گرفت و از من خواست بروم بازي دوستانه استقلال اهواز با استيل‌آذين را از نزديك ببينم. وقتي به ورزشگاه رفتم با حميد استيلي روبه‌رو شدم، با هم خوش و بش كرديم و عكس گرفتيم. من كه نمي‌توانم وقتي با استيلي روبه‌رو مي‌شوم نگاهش نكنم. از همان روز شايعه كردند كه من با استيلي مذاكره كردم.

شما هفته پيش با پرسپوليس به توافق رسيديد و پس از امضاي قرارداد داخلي با انصاري‌فرد عكس يادگاري انداختن. چه اتفاقي رخ داده كه شايعه به هم خوردن اين توافق دهان به دهان مي‌چرخد؟



با پرسپوليس قرارداد 2 ساله داشتم اما چون قراردادهاي 2 ساله ثبتي نيست و انصاري‌فرد هم فصل پيش در پرسپوليس حضور نداشت يك بار ديگر قرارداد داخلي امضا كردم. در آن مقطع بر سر يكسري مسائل با آقاي انصاري‌فرد به توافق رسيدم و مشكل خاصي نبود.

مشكل از كجا آغاز شد؟

وقتي از انصاري‌فرد خواستم حرمت من به عنوان كاپيتان و بزرگ‌تر تيم حفظ شود و بر سر رسيدگي به مسائل مالي من با وسواس بيشتري عمل كنند.

پيشنهاد 350 ميليوني شما به باشگاه در همين راستا بود؟

اينكه مي‌بينم در بعضي روزنامه‌ها نوشته‌اند من پيشنهاد 350 ميليوني داده‌ام خنده‌دار است. اگر چنين پيشنهادي داده‌ام پس چرا شايعه مذاكره با استيل‌آذين را مطرح مي‌كنند؟‌ مشكل من اين است كه بازيكنان جديد پرسپوليس 30 يا 40 درصد قرارداد خود را دريافت كرده‌اند اما من چون كريم باقري هستم و سكوت مي‌كنم براي پرداخت طلبم دائما امروز و فردا مي‌شود.

اما براي هواداران پرسپوليس قابل درك نيست كه كريم باقري به دليل مسائل مالي با باشگاه به مشكل برخورده باشد.

هواداران فكر نكنند كه كريم به خاطر پول تمرين نمي‌كند و قرارداد نمي‌بندد، به عنوان بازيكني كه جواني‌ام را به پاي پرسپوليس گذاشته‌ام. از مديرعامل باشگاه مي‌خواهم كه شأن و حرمتم حفظ شود. نمي‌خواستم عنوان كنم اما فصل پيش مبلغي را به عنوان پول دستي به باشگاه داده‌ام كه هنوز به من پرداخت نشده.

مبلغ اين پول چقدر است؟

جزئيات را نمي‌گويم اما شما مي‌توانيد از بسياري بازيكنان فصل پيش كه با همين پول به اوضاع خود سروسامان دادند سوال كنيد.

استدلال باشگاه شايد اين باشد كه به دليل انتخاب سرمربي جديد و مذاكره با كرانچار مجال رسيدگي به مشكل شما را نداشته.

مساله كرانچار هيچ ارتباطي به من ندارد. 10روز است كه بدون تيم تمرين مي‌كنم و آقايان نمي‌دانند اين براي بازيكن قديمي و بزرگ‌تر پرسپوليس يعني چه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)