خبرگزاری پرسپولیس : کریم انصاری فرد گفت:  با جان و دل و از صميم قلب لباس پرسپوليس را پوشيدم، پس نمي خواهم با اين وضعيت پرسپوليس را ترك كنم. روزي از پرسپوليس مي روم كه دل پرسپوليسي ها را شاد كرده باشم.

 

به عنوان اولين سوال برويم سراغ بازي ايران- كره جنوبي. فكر مي كرديد بعد از 10 نفره شدن تيم ملي اين بازي را ببريد؟
فكر كه مي كرديم اما قبل از پاسخ به اين سوال بايد تشكر كنم از مردم عزيز ايران. چه آنهايي كه در ورزشگاه بودند و چه آنهايي كه از پاي تلويزيون بازي را ديدند و ما را دعا كردند. دست تك تك ايراني ها را مي بوسم. دعاي آنها پشتوانه تيم ملي بود. خودم در اين 7 سالي كه در ليگ برتر بازي مي كنم و 4 سالي كه ملي پوش هستم هيچ روزي را نديدم كه همه تا اين حد يكدل باشند. شما ببينيد رييس جمهور و رييس مجلس به تمرين تيم ملي مي آيند و با حضور گرمشان از تيم ملي حمايت مي كنند. بايد از اين دو عزيز تشكر كنيم و البته همه مردم كه با فوتبال آشتي كردند. خودم بعضي موقع كه مردم و تشويق هايشان را مي ديدم اشك در چشمانم جمع مي شد. خدا را شكر كه توانستيم دل آنها را شاد كنيم تا آنها با فوتبال آشتي كنند. در مورد نتيجه بازي هم بايد بگويم بر خلاف اينكه شجاعي نبايد اخراج مي شد داور او را اخراج كرد.

_ يعني معتقدي داور اشتباه كرد؟
به نظر من اشتباه كرد. اخراج شجاعي برنامه هاي كادر فني را به هم ريخت و شرايط كاملا عوض شد. ما 10 نفره شديم اما باور كنيد حمايت تماشاگران باعث شد 20 نفره شويم و كره را ببريم. اين برد تقديم به مردم ايران؛ ولي بايد از حالا به بازي مقابل ازبكستان فكر كنيم. به نظر من تقابل با ازبكستان حساس تر از كره است.

_ از اينكه بازي نكردي ناراحت نبودي؟
اصلا فرقي نمي كند كه كدام بازيكن بازي كند و چه بازيكني نيمكت نشين شود. چه بازيكني كه روي نيمكت بود و چه بازيكني كه در زمين حضور داشت همگي مي خواستند تيم ملي ببرد. خودم اينقدر داد زدم و فرياد كشيدم كه صدايم در نمي آيد. نه تنها من بلكه تمام بازيكناني كه روي نيمكت بودند دوست داشتند تيم ملي موفق شود.

_ البته در چند صحنه ديديم كه خيلي بي تاب بودي…
خب طبيعي است.وقتي مردم را مي ديدم كه تا چه اندازه از تيم ملي حمايت مي كنند من هم مثل تمام انها دوست داشتم تيم ملي بازي را ببرد. نه تنها من، بلكه تمام بازيكنان بي تاب يودند و انتظار موفقيت تيم ملي را داشتند.داور چهارم 100 بار گفت اگر ننشينيد روي نيمكت اخراجتان مي كنم اما باوركنيد نمي شد روي نيمكت نشست.

 _ دليل اصلي اين يكدلي در تيم ملي چيست؟
همبستگي و رفاقت در تيم ملي موج مي زند و به نظر من اين جو را كروش به وجود آورده.

 _ بعد از گل نكونام تو اولين نفري بودي كه خودت را به او رساندي. چطور اينقدر زود به كاپيتان تيم ملي رسيدي تا در شادي گلش سهيم باشي؟
درست مي گوييد. من اولين نفري بودم كه به نكونام رسيدم. استارت انفجاري زدم و درست دم 18 قدم به نكونام رسيدم. اين هم بر مي گردد به رفاقت و همدلي در تيم ملي كه به دليل وجود آن بايد از كروش تشكر كنيم.

 _ از بحث تيم ملي خارج شويم و برويم سراغ خبريكه دو سه روز پيش از بازي ايران- كره در رسانه ها منتشر شد..
كدام خبر؟

_ بحث معاوضه تو با جي لويد ساموئل. اين خبر حقيقت دارد؟
ببينيد من با پرسپوليس قرارداد دارم و به اين تعهدم پايبندم. من با جان و دل پرسپوليس را انتخاب كردم . خدا كمكم كرد و آقاي گل ليگ شدم. به همين خاطر از خيلي از تيمها پيشنهاد داشتم. مي توانستم با همين شرايط پرسپوليس به تيم ديگري بروم اما اين كار را انجام ندادم. سه ، چهار سال مي شد كه بحث حضورم در پرسپوليس مطرح بود و بالا مي گرفت اما هر سال بنا به دلايلي اين انتقال منتفي مي شد و من در سايپا مي ماندم. امسال اما با جان و دل و از صميم قلب لباس پرسپوليس را پوشيدم، پس نمي خواهم با اين وضعيت پرسپوليس را ترك كنم. روزي از پرسپوليس مي روم كه دل پرسپوليسي ها را شاد كرده باشم. همانطوري كه در سايپا بازي مي كردم در پرسپوليس هم بازي خواهم كرد. من به هواداران پرسپوليس مديونم و دوست دارم به فوتبالم در اين تيم ادامه بدهم.

 _ پس اين معاوضه كاملا منتفي است؟
ببينيد من كوچكترين صحبتي در اين باره انجام نداده ام و واقعا هم نمي دانم كه بين دو مديرعامل چه گذشته. من با پرسپوليس قرارداد دارم و موظفم به قراردادم پايبند باشم. تازه من بايد جواب زحمات هواداران پرسپوليس را بدهم. به همين خاطر تا آخرين دقيقه اي كه در پرسپوليس هستم با جان و دل بازي مي كنم تا بتوانم دل هواداران را شاد كنم.

 _ پس نمي داني رويانيان و فتح الله زاده چه حرف هايي زده اند؟
واقعا نمي دانم. فقط مي دانم رويانيان گفته اگر 100 ميليارد هم بدهند انصاري فرد را معاوضه نمي كنم.

 رويارويي با علي دايي و راه اهن را چطور مي بيني؟
دايي مربي من بوده و همه جا گفته ام ايشان كسي بوده كه من را به سطح اول فوتبال ايران معرفي كرده است. فوتبال حرفه اي است و هر كسي دوست دارد موفق باشد. من هم هميشه براي دايي آرزوي موفقيت مي‌كنم ولي حالا بازيكن پرسپوليس هستم و بايد براي موفقيت تيم تلاش كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)