خبرگزاری پرسپولیس : بازی پرسپولیس و راه آهن یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته لیگ است.

حضور علی دایی روی نیمکت راه آهن مطمئنا بر حساسیت این مسابقه خواهد افزود. ضمن اینکه بهادر عبدی هم بازیکن سابق پرسپولیس به شمار می رود. از هافبک گلزن راه آهن راجع به این مسابقه پرسیدیم:

* راه آهن قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشت ، الان وضعیت تیم تان چطور است؟
این هم از بدشانسی ماست که در اوج امتیازگیری لیگ تعطیل می شود. با این حال سعی کردیم از تعطیلات استفاده خوبی ببریم و اردوی مفیدی در کیش داشتیم. از هر لحاظ برای بازی با پرسپولیس آماده هستیم.

* راه آهن فصل پیش به پرسپولیس نباخت این فصل هم این اتفاق رخ خواهد داد؟
شرایط ما نسبت به فصل پیش خیلی بهتر شده و مقابل پرسپولیس به کمتر از برد راضی نیستیم. ما در این فصل تا آستانه شکست سپاهان رفتیم و مقابل استقلال هم اگر من پنالتی را خراب نمی کردم بازنده نمی شدیم. اگر بازی های خوب خود را تکرار کنیم، پرسپولیس را شکست خواهیم داد.

* نتایج خوب راه آهن بیشتر روی اتفاق بوده یا وضعیت این تیم با گذشته فرق کرده است؟
نتایج خوب ما اصلا اتفاقی نیست. اوج گیری راه آهن دلایل زیادی دارد.دایی دومین سال حضورش را در این تیم سپری می کند و شناخت کاملی از بازیکنان کسب کرده است. مورد دیگر نبود مشکلات مالی در تیم است. شخصا در دو سه سالی که اینجا هستم همیشه دغدغه مالی داشتم و با بچه ها در این فکر بودیم برای گرفتن حق و حقوق تمرین را تعطیل کنیم یا نه اما این فصل مدیریت باشگاه اجازه نداد بازیکنان دغدغه مالی داشته باشند و به تعهدات خود عمل کرده است. شک نداریم راه آهن با این روندی که در پیش گرفته در پایان فصل در بالای جدول جای خواهد گرفت.

* برد تیم ملی مقابل کره ملی پوشان پرسپولیس را با روحیه کرده ، این به ضرر شما نیست؟
پرسپولیس همیشه تیم بزرگ و قابل احترامی بوده است مطمئن باشید این تیم با این نفرات به زودی به بالای جدول می آید اما برد تیم ملی متعلق به همه بازیکنان ایرانی و تماشاگران است. در اصل این پیروزی همه ما را خوشحال کرده است. خود من با وجود اینکه از عدم دعوت به تیم ملی ناراحت بودم ، در نیمه دوم بازی سرپا مسابقه را تماشا می کردم و موقعی که نکونام گل زد سر از پا نمی شناختم.

* هنوز ته دلت به پرسپولیس علاقه داری؟
یکی از اشتباهات بزرگ من در زندگی این بود که از لیگ یک مستقیم به پرسپولیس رفتم. کار درست این بود که چند سال در یک تیم لیگ برتری دیگر بازی می کردم و با تجربه بالا به پرسپولیس می آمدم. با این حال دوران خوبی در پرسپولیس داشتم و علاقه ام به این تیم برمی گردد به دوران کودکی . در حال حاضر بازیکن راه آهن هستم و با تمام وجود برای این تیم بازی می کنم اما نمی توانم دروغ بگویم که دوست ندارم به پرسپولیس برگردم. این تیم بزرگ ، خاص و محبوب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)