تیم های بالای جدولی فجرشهید سپاسی شیراز و نفت تهران در آغاز هفته دوزادهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امتیازات را تقسیم کردند.

پرسپولیس نیوز، تیم های دوم و سوم جدول رده بندی عصر امروز(جمعه) در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند اما نفتی با این تساوی 21 امتیازی شده تا به طور موقت صدرنشین شوند.

شاگردان ˈمحمود یاوریˈ در فجرسپاسی که از امتیاز میزبانی و حمایت هواداران سود می بردند برای رسیدن به گل تلاش زیادی انجام داده اما به نتیجه نرسیدند و در طرف مقابل بازیکنان نفت تهران نیز چندفرصت خوب گلزنی را از دست دادند.

در نهایت با این تساوی بدون گل نفت تهران را به امتیاز 21 و فجرسپاسی را به امتیاز 20 رساند.

فولاد خوزستان در ثانیه های پایانی از شکست مقابل گهر دورود گریخت

دیدار تیم های فوتبال گهر دورود و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که عصر امروز (جمعه) به میزبانی تیم گهر در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، ابتدا ˈمجتبی زارعیˈ در دقیقه 12 برای تیم گهر دورود گلزنی کرد و نیمه نخست با برتری این تیم رقم خورد.

در نیمه دوم شاگردان ˈحسین فرکیˈ در تیم فولاد خوزستان تلاش زیادی برای جبران گل خورده کردند تا اینکه ˈایوب والیˈ در دقیقه 2+90 گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند.

تیم فولاد خوزستان با تساوی در دیدار امروز با 16 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت و تیم گهر دورود با 8 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.

 

تساوی دقیقه نودی صبا و سپاهان/ بازگشت شاگردان کرانچار به صدر
 
تیم‌های فوتبال صبا و سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به تساوی رسیدند.

 در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز و از ساعت 16:50 دیدار دو تیم صبا و سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام قم با حضور حدود 3 هزار تماشاگر برگزار شد.

دو تیم در نیمه به گل نرسیدند. در نیمه دوم شاگردان زلاتکو کرانچار به حملات خود اضافه کردند تا اینکه در دقیقه 90 امید ابراهیمی توانست دروازه صبا را باز کند. در ادامه میلاد سلیمان‌فلاح در دقیقه 4+90 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. سپاهان با این تساوی 21 امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول بازگشت.

قضاوت این دیدار برعهده محسن قهرمانی بود. وی به مجتبی مبینی‌پور از صبا و امین جهان عالیان از سپاهان کارت زرد نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)