خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز خودخواه نیستم و فقط به دنبال نتیجه گرفتن تیم هستم.

هادی نوروزی در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی بسیار خوب و روانی را برابر راه‌آهن با انگیزه به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های بیشتری حتی بعد از زدن دو گل به دست آوردیم.

وی افزود: خدا رو شکر در همان نیمه اول کار را تمام کردیم. با وجودی که معتقدم باید بیشتر از دو گل می زدیم اما مهمتر از همه چیز، گرفتن سه امتیاز از راه آهن بود. ما به این سه امتیاز که برایمان ضروری بود، نیاز داشتیم.

وی درباره گلزنی خودش نیز گفت: دیروز از خودم راضی بودم. خوب دویدم، فرصت سازی کردم و گل زدم. با وجودی که معتقدم می‌توانستم گل‌های بیشتری هم بزنم اما خدا رو شکر با همان یک گل توانستم روحیه تیم را با کمک همه بازیکنان برگردانم.

وی افزود: در امر گلزنی چندان از خودم راضی نبودم چون به نظرم می‌توانستم یک گل بیشتر بزنم اما مهم موفقیت پرسپولیس بود که همه به هدفمان رسیدیم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که برخی ها می‌گویند شما خودخواه هستید نیز گفت: هرگز اینطور نیست همیشه سعی می‌کنم گزینه مناسب را برای گلزنی و ایجاد موقعیت انتخاب کنم. اگر شرایط پاس دادن به وجود آید دریغ نمی‌کنم اما اگر نباشد مجبورم خودخواهی کنم و خودم ضربه را بزنم.

وی درباره شرایط پرسپولیس در روزهای آینده نیز گفت: صددرصد باید با پتانسیلی که داریم خود را به بالای جدول برسانیم. انشاءالله با نتایج خوب در چند هفته آینده به جمع مدعیان می پیوندیم و خیال همه را راحت می‌کنیم.

نوروزی در مورد کریم انصاری‌فرد نیز گفت: خیلی دوست داشتم کریم در بازی مقابل راه آهن پایش به گلزنی باز شود. انصاری فرد فصل گذشته آقای لیگ ما بود و خیلی تحت فشار است دیروز هم خیلی خوب دوید و جنگید اما دیر نشده و در بازی‌های آینده پای کریم هم برای پرسپولیس به گلزنی باز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)