خبرگزاری پرسپولیس : محسن بنگر در کنار سیدجلال حسینی و رضا نورمحمدی خط دفاع پرسپولیس را تشکیل داده اند.

این دفاع  3 نفره  3 دیدار است که دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته است. بنگر بعد از بازی راه آهن مصاحبه ای انجام داد که می خوانید:

* فکر می کردید بازی با راه آهن را توفانی شروع کنید؟
بازی خیلی خوبی انجام دادیم. راه آهن تیم ضعیفی نبود و ما بهتر از همیشه بازی کردیم. البته خودمان هم فکر نمی کردیم این قدر زود به گل برسیم. با گل زود هنگام ما شیرازه راه آهن از هم پاشید و این موضوع یکی از دلایل اصلی برد ما بود.

* روی گلزنی در دقایق ابتدایی برنامه ریزی کرده بودید؟
نه ولی در رختکن که بودیم آقا مهدی می گفت باید پرسپولیس 20 سال پیش باشیم. یعنی در 10 ، 20 دقیقه اول فشار بیاوریم و تیم حریف را از پا در آوریم. زمانی هر تیمی روبروی پرسپولیس قرار می گرفت، در همان ابتدای بازی نتیجه را واگذار می کرد. از بس که پرسپولیس فشار می آورد و خیلی زود به حریف گل می زد.

* برخلاف انتقاد از دفاع 3 نفره این سیستم در پرسپولیس جواب داد؟
ما با 3 دفاع خطی بازی می کنیم نه با سیستم 3 دفاعه عمقی. مثلا 10 دقیقه از بازی رضا لب خط می رود و چند دقیقه از بازی من دفاع راست می شوم و ماهینی کمی جلوتر می رود. به عنوان مثال مقابل راه آهن کلا من دفاع راست بودم و رضا و جلال وسط بازی می کردند. این سیستم و تغییر مکان بازی ما بستگی به تیم حریف دارد اما با یک لیبرو بازی نمی کنیم که به سیستم ما بگویید منسوخ. یک تیم مطرح اروپایی به نام یوونتوس هم با سه مدافع بازی می کند ، ایرادی دارد؟ اصلا وقتی نتیجه می گیرد چه فرقی دارد که با 3 مدافع بازی کند یا 4 مدافع.

* یک گل هم زدی که آفساید اعلام شد ، گل تو آفساید بود؟
حتما بود که داور گرفت. این هم از شانس من است . شاید اگر آفساید نبود توپ من به بیرون از ورزشگاه می رفت!

* این روزها بحث بازگشت کریمی به پرسپولیس جدی تر از همیشه به گوش می رسد. از باشگاه خواسته اید که کریمی برگردد؟
به اندازه خودمان ، نه اینکه خیلی فشار بیاوریم. به عنوان یک دوست و همبازی از مسئولان خواسته ایم کاری کنند کریمی برگردد. خودم وقتی در تیم های دیگر بازی می کردم یکی از بزرگترین دغدغه هایم این بود که چطور کریمی را مهار کنیم. حالا هم امیدوارم علی آقا به تیم برگردد و به ادامه روند رو به شد ما کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)