مرجع خبری پرسپولیس : معاون ورزشي باشگاه پرسپوليس گفت: دوست دارم كريمي در پرسپوليس بماند چرا كه هر 50 سال يك نفر مثل اين بازيكن ظاهر مي‌شود.

محمد زادمهر اظهار داشت: فوتبال ايران و پرسپوليس بايد قدر كريمي را بداند. او بازيكن تاثيرگذاري است كه هر 50 سال يك بار نظير او در فوتبال ما پيدا مي‌شود.
وي درباره كرانيكار گفت: هر كس كه در فوتبال جهان باشد اين سرمربي را مي‌شناسد. علتش اين است كه در سال 2006 او سرمربي تيم بزرگي مثل كرواسي در جام جهاني بوده است و روي صندلي نشسته كه مربياني مثل بلاژوويچ نشسته اند.
وي افزود: كرواسي مربيان خوبي دارد. او احساسي است و به تيم خود علاقه شديدي دارد و از لحاظ فرهنگي نيز به فوتبال ايران نزديك است.
زادمهر ادامه داد: اين مربي خوشبختانه در تيمي الشباب عربستان نيز بوده است و با فوتبال روز آسيا آشنا است. دلايلي كه كرانيكار به پرسپوليس آمد براي ما كاملا شفاف است و به نظرم انتخاب خوبي انجام داده ايم.
وي يادآور شد: كرانيكار يك مهاجم در دوران بازيگري‌اش بوده است و مي‌تواند خواسته هواداران پرسپوليس در فوتبال هجومي را برآورده كند. ما به او گفته ايم در تيمي مربيگري مي‌كند كه در آسيا بازيكنان بزرگي دارد و مورد تائيد همگان است.

معاون باشگاه پرسپوليس در خصوص مشكلات اين تيم؛‌ عنوان كرد: همه با انگيزه هستند اما ما از لحاظ سخت افزاري دچار مشكل هستيم و اگر بخواهيم واقعيت را قبول كنيم زمان براي كرانيكار كم است و او بايد با عبدي تعاملي نزديك داشته باشد كه خوشبختانه تا به امروز رضايت طرفين را ديده ايم.
زادمهر اضافه كرد: به نظر من عامل موفقيت كادر فني و بازيكنان پرسپوليس ادب، احترام، دوستي و تلاش براي خدمت به پيراهن پرسپوليس است و هرگز نبايد اين را فراموش كنيم. البته نظرها در خصوص جذب افراد در پرسپوليس زياد است اما بايد اجازه دهند كه پس از حضور در ليگ نهم قضاوت عادلانه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)