تيم فوتبال اينترميلان در هفته نهم کالچو در خانه بولونيا پيروزي پرگلي را بدست آورد و  تيم فوتبال يوونتوس موفق شد در ديدار مقابل کاتانيا به پيروزي برسد.

در ادامه رقابت‌هاي سري A ايتاليا، اينترميلان ميهمان بولونيا بود و موفق شد با نتيجه 3 بر يک به پيروزي برسد. در اين ديدار رانوکيا 27، ميليتو 53 و کامبياسو 64 براي اينتر گل زدند و تک گل بولونيا هم توسط چروبين در دقيقه 58 زده شد.

در ادامه پيکارهاي هفته نهم سري A ايتاليا، يوونتوس در ورزشگاه آنجلو ماسيمينو مقابل کاتانيا قرار گرفت و با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد.

تک گل اين بازي را آرتور ويدال در دقيقه 57 به ثمر رساند تا روند شکست‌ناپذيري بانوي پير ايتاليا همچنان ادامه داشته باشد و بيانکونري با 25 امتياز همچنان به صدرنشيني خود ادامه دهد. در اين ديدار جيوواني مارچسه مدافع کاتانيا در دقيقه 67 اخراج شد و تيم ميزبان 10 نفره بازي را به پايان رساند.

در ديگر بازي فيورنتينا در فلورانس با 2 گل از سد لاتزيو گذشت. لجاجيک 45 و لوکا توني 90 براي بنفش‌هاي فلورانس گل زدند. ضمن اينکه لاتزيو در اين بازي دو بازيکن خود را به دليل دريافت کارت قرمز از دست داد. لدسما 75 و هرمانز 82 از لاتزيو اخراج شدند تا تيم پايتخت نشين ايتاليا 9 نفره بازي را به پايان برساند.

شب گذشته نيز ميلان در سن‌سيرو با يک گل جنوا را شکست داد و سيه‌نا و پالرمو هم به تساوي بدون گل رسيدند.

*نتايج ساير بازي‌ها به شرح زير است:

* پسکارا صفر – آتالانتا صفر

* سامپدوريا صفر – کالياري يک
گل‌: دسنا 47

* تورينو يک – پارما 3
گل‌ها: سنسونه 72، آمائوري 73 و روسي 88 براي پارما، باشا 90 براي تورينو

* ناپولی یک – کیه وو صفر
گل: مارک همسیک

 

* رم 2 – اودینزه 3
گل ها: اریک لاملا(2 بار) برای رم و موريزيو دوميتزي ، آنتونيو دي ناتاله (2 بار) برای اودینزه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)