در حساسترين ديدار در چارچوب هفته نهم فوتبال ليگ برتر باشگاههاي انگليس ، يکشنبه شب تيم منچستر يونايتد موفق شد در زمين چلسي به يک برد شيرين برسد.

پرسپولیس نیوز، در اين ديدار که در ورزشگاه استمفورد بريج شهر لندن برگزار شد تيم منچستر يونايتد بانتيجه پرگل سه بردو از سد ميزبان خود گذشت .

روبين فان پرسي در دقايق 3 و12 و خاوير هرناندز در دقيقه 74 براي منچستر يونايتد گلزني کردند . همچنين گلهاي تيم ميزبان توسط راميرز در دقيقه 53 و خوان ماتا در دقيقه 53 به ثمر رسيد .

برانيسلاو ايوانويچ در دقيقه 63 و فرناندو تورس در دقيقه 68 با کارت قرمز داور مواجه شده و از زمين اخراج شدند تا تيم چلسي با 9 بازيکن به بازي ادامه دهد.

با کسب اين نتيجه تيم چلسي با 22 امتيازي که از قبل اندوخته بود همچنان در صدر جدول باقي ماند و منچستر با 21 امتياز در رده دوم جدول رده بندي قرار گرفت .

توقف اورتون مقابل ليورپول

 ديدار تيم‌هاي اورتون و ليورپول در هفته نهم ليگ برتر انگليس به تساوي انجاميد.

تيم‌هاي اورتون و ليورپول دربي مرسي‌سايد را برگزار کردند که اين بازي درنهايت با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد و دو تيم به تقسيم امتيازات پرداختند.

اورتوني‌ها که در ورزشگاه خانگي خود از ليورپول پذيرايي مي‌کردند در ابتدا با 2 گل عقب افتادند؛ اما در ادامه آبي‌هاي ميزبان به بازي برگشتند و موفق شدند گل‌هاي خورده را جبران کنند.

ليتون بينز در دقيقه 14 به اشتباه دروازه خودي (اورتون) را گشود و در ادامه لوئيز سوارس دقيقه 20 اختلاف را به 2 گل افزايش داد.

اورتوني‌ها که چيزي براي از دست دادن نداشت حملات گسترده‌اي را بر روي دروازه ليورپول تدارک ديدند تا اينکه عثمان در دقيقه 22 موفق شد گلزني کند و اختلاف را به يک گل رساند. در ادامه هم ناي‌اسميت 35 دومين گل اورتون را زد تا دربي مرسي‌سايد برنده نداشته باشد.

البته در دقيقه 93 سوارز گلي ديگر را براي ليورپول زد که داور به دليل اعلام آفسايد، گل را نپذيرفت.

اورتون با اين تساوي 16 امتيازي شد و به مکان چهارم بازگشت. ليورپول هم با 10 امتياز در مکان دوازدهم قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)