عضو مجمع فدراسیون فوتبال معتقد است برگزاری انتخابات نایب رییسی این فدراسیون با توجه به قرائت نامه سازمان بازرسی کل کشور کار درستی نبوده است.

ایسنا، سردار باران‌چشمه درباره مجمع امروز فدراسیون فوتبال و برگزاری انتخابات نایب رییسی این فدراسیون اظهار کرد: متاسفانه من احساس کردم که مجمع شرایط خوبی ندارد و آن هم به این علت بود که نامه سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه قرائت شد و در شرایطی که این نامه دقیقا خلاف صحت و سلامت برگزاری انتخابات بود اما اعضا با بی‌توجهی به آن نامه انتخابات را برگزار کردند.

وی افزود: حرف من این است که نامه سازمان بازرسی را قرائت نمی‌کردید و مشکل قانونی را برطرف می‌کردید و بعد انتخابات را برگزار می‌کردید. در این نامه به صراحت آمده که بازنشستگان دولت حق عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را ندارند. حتی خود کفاشیان گفت من مجوز یک ساله دارم و بعد از آن باید تکلیف فدراسیون مشخص شود.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال ادامه داد: من از برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون با این هدف که برای حل این مشکل تعیین تکلیف شود استقبال می‌کنم. باید مجوز لازم برای حضور بازنشستگان در هیات رییسه گرفته شود و بعد انتخابات برای تعیین نایب رییس دوم انجام شود. متاسفانه کاری که در این جلسه انجام شد، علیه سازمان بازرسی بود و این درست نیست. از طرفی وقتی فدراسیون از دولت پول می‌گیرد نمی‌تواند بگوید مستقل است.

باران‌چشمه در پایان گفت: طبق قانون فدراسیون نمی‌تواند بیش از 4 یا 6 ماه برای سازمان لیگ سرپرست بگذارد، در حالی که الان 9 ماه است بهروان سرپرست بوده و این خود یک تخلف محسوب می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)