مرجع خبری پرسپولیس : زلاتكو كرانيكار اظهار داشت: به طور كلي از كار تمريني بازيكنان راضي هستم. من با يك برنامه تاكتيكي وارد مرحله جديدي از تمرينات پرسپوليس شده‌ام و فعلا از شرايط رضايت دارم و اگر همين طور پيش برود به خواسته خود مي‌رسم. البته نبايد فراموش كنيم كمي و كاستي‌هايي وجود دارد كه سعي مي‌كنم در ديدارهاي تداركاتي آينده آن را حل كنم.
وي در خصوص جدايي كريمي گفت: فوتبال بازي دسته جمعي و گروهي است و در مورد كريمي نبايد خيلي صحبت كنيم. البته او بازيكن بزرگي است و يكي از بهترين هاي ايران به شمار مي‌رود اما بازيكنان ما هر كدام انگيزه هاي بزرگي دارند تا در بازي هاي گروهي موفق شوند.
اين مربي كروات تصريح كرد: از رفتن كريمي متاسفم حالا كه كريمي از پرسپوليس رفته، سعي مي‌كنيم جايگزين خوبي براي او در تمرينات و بازي‌ها پيدا كنيم.

سرمربي پرسپوليس درباره مهاجمان اين تيم عنوان كرد:

 مهاجمان پرسپوليس نياز به آرامش دارند. مهاجم فرصت‌ زيادي مي‌خواهد تا به شرايط گلزني مداوم در بازي ها برسد. به همين دليل سعي مي‌كنم با تمرينات ويژه حمايت و آرامش را براي آنها فراهم كنم تا مهاجمان ما بتوانند حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشند.
كرانيكار يادآور شد: هر مهاجمي بايد از لحاظ روحي و رواني هميشه در سطح اول باشد و از طرف مطبوعات كمتر تخريب شود تا اعتماد به نفس خود را از دست ندهد. آن وقت اراده اين مهاجم براي گلزني و بازي هجومي چند برابر مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: با اين توصيف كار مهاجمان ما در فصل جديد سخت است چون من از آنها توقع زيادي دارم. به همين دليل سعي مي‌كنم بهترين انتخاب را در خط حمله و ساير خطوط داشته باشم تا 11 نفر از بهترين ها وارد زمين شوند. البته همان طور كه روز اول تمرين به بازيكنان گفتم به نظم وانضباط اهميت زيادي مي‌دهم و اين مورد در نظراتم تاثيرگذار است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)