روزنامه ايتاليايي مدعي شد پاري‌سن‌ژرمن در نظر دارد تلاش براي جذب ستاره و سرمربي پرتغالي رئال مادريد را از سر بگيرد.

روزنامه گزتا دلو اسپورت ايتاليا امروز مدعي شد پاري سن‌ژرمن در پيشنهادي که مي‌تواند يکي از گران‌قيمت‌‌ترين پيشنهادهاي اروپا لقب بگيرد، در نظر دارد پروژه جذب رونالدو را از سربگيرد و تلاش خواهد کرد همراه او ژوزه مورينيو را نيز به خدمت بگيرد.

بر اساس گزارش اين روزنامه در مذاکرات رئال مادريد با رونالدو وقفه ايجاد شده و باشگاه فرانسوي قصد دارد با استفاده از اين فرصت مهاجم پرتغالي را به خدمت بگيرد.

اين روزنامه همچنين نوشته است که کريستيانو رونالدو به کمتر از 18 ميليون يورو در سال براي تمديد قراردادش با غول‌هاي اسپانيا راضي نمي‌شود. قرارداد فعلي وي تا سال 2015 به پايان نخواهد رسيد؛ گرچه اين بازيکن ناراحتي خود را پس از مسابقه با گرانادا در لاليگا علني کرد.

رئال مادريد خود را آماده مي‌کند تا مبلغي بيش از 14 ميليون يورو به رونالدو پيشنهاد کند. آنها نگران قوانين يوفا در خصوص دستمزد بازيکنان هستند که مي‌تواند عواقب جدي براي تيم‌هايي که آن را رعايت نمي‌کنند، در پي داشته باشد.

شيخ حمد الثاني، مالک پاري‌سن‌ژرمن هيچ مشکلي با تهيه مبلغ مورد نظر رونالدو ندارد. الثاني با مدير برنامه‌هاي رونالدو و مورينيو صحبت کرده است.

با اين وجود باشگاه رئال مادريد بارها اعلام کرده به فکر فروش رونالدو نيست. رونالدو بازيکني است که به عنوان يکي از قطب‌هاي اصلي باشگاه به حساب مي‌آيد.

بلندپروازي‌هاي سن ژرمن به اينجا ختم نمي‌شود. اگر آنها بتوانند انتقال رونالدو را قطعي کنند، برنامه بعدي جذب مورينيو خواهد بود. مورينيو همان مربي است که مي‌تواند در کوتاه‌ترين زمان ممکن باشگاه فرانسوي را به بالاترين سطوح اروپا برساند.

گزتا دلو اسپورت در همين گزارش ادامه مي‌دهد که اگر سن‌ژرمن بتواند ستاره مادريد را به خدمت بگيرد، رئال مادريد به دنبال رادامل فالکائو براي جانشيني او خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)