خبرگزاری پرسپولیس : جام جهانی فوتسال از امروز آغاز می شود و تیم ملی کشورمان ساعت 17:30 روز جمعه در دیداری حساس به مصاف اسپانیا می رود.

با توجه به اهمیت این مسابقات شبکه سه پخش زنده رقابت های فوق را در دستور کار خود قرار داده و امیدواریم علاقه مندان را از تماشای آن محروم نکند. البته دیروز برخی سایت ها مدعی توافق برای پخش مستقیم مسابقات شده و اعلام کردند بازی های تیم ملی فوتسال در جام جهانی به صورت زنده روی آنتن می رود. اتفاقی که امیدواریم رخ بدهد.

از سوی دیگر تیم ملی فوتبال جوانان ایران هم از شنبه درگیر رقابت های قهرمانی آسیا در امارات خواهد شد. شاگردان اکبر محمدی ساعت 20:30 شنبه شب باید مقابل ژاپن صف آرایی کنند . شبکه سه باید این بازی ها را هم به صورت زنده پخش کند تا فوتبال دوستان در جریان عملکرد ملی پوشان جوان کشورمان قرار بگیرند. ظاهرا دیدارهای تیم های ملی ایران در هر دو تورنمنت فوق به طور مستقیم از رادیو ورزش پخش می شود.

اینتر – یووه ، شنبه ساعت 23:15
پیکارهای باشگاهی طی روزهای شنبه و یکشنبه در نقاط مختلف اروپا برگزار می شود و پخش زنده آنها هم در دستور کار قرار دارد. بر اساس اعلام دست اندرکاران برنامه گزارش ورزشی قرار است جدال حساس اینتر – یوونتوس ساعت 23:15 شنبه شب به صورت مستقیم از شبکه سه پخش شود.

همگام با لیگ برتر از رادیو ورزش
هفته چهاردهم لیگ برتر به اتمام رسید و این مسابقات تا اواخر ماه جاری تعطیل شد تا زمینه برپایی اردوی تیم ملی فراهم شود. در این میان قرار است اتفاقات رخ داده در هفته ای که گذشت عصر امروز در قالب برنامه همگام با لیگ برتر مورد ارزیابی قرار گیرد. این برنامه ساعت 18 با اجرای شهاب قاسمی از رادیو ورزش پخش می شود.

شبکه ورزش و دو بازی مهم اروپایی
شبکه ورزش روز شنبه دو بازی مهم را به صورت زنده پخش می کند . در ساعت 16 جدال فوق العاده حساس منچستریونایتد – آرسنال از این شبکه روی آنتن می رود و در ساعت 22:30 هم نوبت پخش جدال رئال مادرید – رئال ساراگوسا می رسد. شبکه ورزش الان چند ماه است که پا به پای شبکه سه ، رقابت های مهم ملی و باشگاهی اروپایی را به طور مستقیم پخش می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)