مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم پرسپولیس که به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی انتخاب برترین بازیکن اخلاق معرفی شده است در این ارتباط گفت: فوتبالیست‌ها باید الگوی اخلاقی جوان ها باشند.
 
کریم باقری درباره همایش انتخاب بهترین‌های اخلاق فوتبال گفت: در همه جای دنیا تنبیه و تشویق وجود دارد و منشور اخلاقی نیز بر همین اساس در فوتبال تنظیم شده است. منشور اخلاقی باعث می شود بازیکنان بدانند زیر نظر هستند و در رفتار و اخلاق خود تجدید نظر کنند اگر خوب هستند بهتر شوند و اگر بد هستند، رفتار خود را تغییر دهند.
وی با اشاره به معرفی بازیکنان خوش اخلاق گفت:‌ وقتی یک بازیکن با اخلاق معرفی می شود جوانان وی را الگوی خود قرار می دهند و همین حرکت باعث می شود با اخلاقی ترویج یابد. اینب ازیکنان الگو رادشوارتر می کند چرا که در آینده باید بیشتر مراقب رفتار خود باشند.

کریم باقری که جزو گزینه‌های اصلی انتخاب مرد اخلاق نیز هست ادامه داد: فرقی نمی کند چه کسی بدترین شود، مهم این است که برای جوان ها الگوی مناسبی معرفی کنیم من یک پسر دارم که وارد عرصه فوتبال شده و باید رفتاری از خود به یادگار بگذارم تا جوانانی همچون پسر من این رفتار را الگوی خود کنند من همیشه سعی کردم متوجه رفتارم باشم تا برای جوان ها الگویی یادگار بگذارم. به عقیده من تمامی فوتبالیست ها باید الگوی اخلاقی جوان ها باشند.
باقری در پایان گفت: منشور اخلاقی ممکن است نواقصی داشته باشد ولی سازمان لیگ توانست این حرکت را پایه‌گذاری کند نکات مثبت فوتبال از منفی آن جدا شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)