سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید استعفایش حرفه‌ای نبوده و دیگر تا اخراج نشود استعفا نخواهد داد.

ایسنا، عبدالله ویسی در حاشیه مراسم تجلیل از کاروان المپیک و پارالمپیک ایران در جمع خبرنگاران گفت: بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس وظیفه خود دانستم که استعفا دهم تا دست مدیران را باز بگذارم و به آنان حق انتخاب دهم و به کسانی که هر روز منتظر اخراجم بودند،‌ اعلام کنم که من می‌خواهم بروم.

وی افزود: وقتی کسانی مثل علی دوستی مهر ، بهمن فروتن، مجید جلالی ، محمد رویانیان و امیر قلعه‌نویی با من تماس گرفتند و خواستند که کارم را با قدرت ادامه دهم فهمیدم جایگاهم کجاست و از این که مردم، رسانه‌ها، مدیران و مربیان راجع به من مثبت صحبت کردند به من اعتماد به نفس دادند و از من به پاکی یاد کردند به خود می‌بالم و به این راهی که انتخاب کرده‌ام با قدرت ادامه خواهم داد.

ویسی همچنین درباره اخراج سه بازیکن و سایر مسایل حاشیه‌ای در پیکان، اظهار کرد: آن سه بازیکن از نظر فنی و اخلاقی به من نمی‌خوردند و آن مسایلی را که می‌خواستم، انجام ندادند اما کم کاری توسط بازیکنانم را قبول ندارم چون تیمی که جمع می‌کنم از نظر قلبی و اخلاقی به من نزدیکند. یک مربی به بازیکنان تیم ما زنگ زده و پیشنهاد داده که نیم فصل از آنها در تیم خود استفاده می‌کند که این کار بسیار ناجوانمردانه و باعث به هم خوردن تمرکز بازیکنان من شد.

ویسی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا اخراجی‌های تیم همان بازیکنانی هستند که از طرف سایر تیم‌ها به آنها پیشنهاد نقل و انتقال داده شده، گفت: اخراجی‌ها آنها نیستند و این بازیکنان تقصیری نداشتند و مدیران و حراست باشگاه این موضوع را منتقل کردند، اما آن پیشنهادات باعث شد که بازیکنانم هوایی شوند. اصلا مگر می‌شود قبل از بازی یک مربی به بازیکن زنگ بزند و بگوید که نیم فصل با منی؟

وی افزود: من هم چند بازیکن لیگ برتری می‌خواهم که نیم فصل آنها را جذب می‌کنم، ولی چون با تیم‌هایشان بازی داریم الان هیچ صبحتی با آنها نمی‌کنم چون از نظر اخلاقی این کار درست نیست.

ویسی در پاسخ به این که در این چند روز چه اتفاق خاصی افتاد که تصمیم به بازگشت گرفتید، اظهار کرد: وقتی دیدم مربیانی که تجربه بیشتری از من دارند و مدیریت و هیات مدیره و بازیکنان باشگاه از من خواستند که برگردم و همه از جمله مردم و رسانه‌ها از من حمایت کردند راغب شدم که بازگردم و این بار دیگر نمی‌روم.

وی در پایان تاکید کرد: مدیران از من خواسته‌اند که پیکان در لیگ بماند، اما من برای آسیایی شدن این تیم برنامه دارم و تنها سه امتیاز از برنامه‌های خود عقبم و مطمئن باشید که پیکان سقوط نخواهد کرد و در لیگ برتر جایگاه خوبی خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)