استیون جرارد کاپیتان تیم فوتبال لیورپول انگلیس برای بازی زیر نظر ˈخوزه مورینیوˈ سرمربی رئال مادرید ابراز تمایل کرد.

به گزارش ساکر نت، مورینیو یکی از تحسین کنندگان جرارد به شمار می رود به طوریکه در زمان مربیگری چلسی در دو مرحله تلاش کرد وی را به خدمت بگیرد اما موفق نشد.

جرارد اخیرا فاش کرده است که مورینیو یکبار دیگر هم دو سال پیش و هنگامی که مربیگری رئال مادرید را بر عهده گرفت، سعی کرد تا او را به خدمت بگیرد.

این بازیکن اکنون در پاسخ به سوالی در مورد تمایلش برای بازی زیر نظر مورینیو در هنگام حضور او در چلسی گفت: لیورپول در آن زمان زیاد خوب بازی نمی کرد و به همین دلیل در مورد رفتن به چلسی فکر کردم اما در نهایت تصمیم گرفتم بگویم ˈنهˈ. یک سال بعد هم دوباره گفتم ˈنهˈ. ولی مورینیو باز هم وقتی که وارد رئال مادرید شد، بازگشت.

جرارد افزود: بعضی از بازیکنان را می بینم که خیلی تمایل دارند به رئال مادرید و بارسلونا بروند و برای رسیدن به این هدف واقعا می جنگند ولی این در مورد من صدق نمی کند.

وی اکنون 32 ساله است و به شدت علاقه دارد در لیورپول با فوتبال خداحافظی کند با وجود این دوست دارد طعم بازی زیر نظر مورینیو را نیز بچشد.

جرارد در صحبت های اخیر خود ضمن بیان این مطلب همچنین گفته که ˈلوییس سوآرزˈ بهترین مهاجمی است که با او بازی کرده و در عین حال از ˈژابی آلونسوˈ ستاره سابق لیورپول تعریف کرده و این بازیکن اسپانیایی را بهترین هافبکی دانسته که دلش برای بازی با او تنگ شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)