پس از تساوی در اولین مسابقه تدارکاتی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمام تلاش خود را به كار مي‌گيرم تا پرسپوليس را در هفته آينده به مرز آمادگي برسانم.

زلاتكو كرانيكار اظهار داشت: در دستور كار خود و با هماهنگي با عبدي ديدارهاي تداركاتي قبل از ديدار مقابل مس كرمان در ليگ برتر را مد نظر داريم. به هيچ عنوان براي رسيدن به هدفمان و تركيب اصلي از بازي هاي تداركاتي ترسي نداريم.
وي درباره بازي با پيكان و تساوي 2 بر 2 مقابل اين تيم عنوان كرد: نتيجه در اين بازي‌ها شايد بعضي اوقات به نفع ما نباشد اما نبايد فراموش كرد بازي مقابل پيكان اولين بازي بود كه بازيكنان ما پس از بدنسازي به صورت رسمي انجام مي‌دادند و كمي دچار مشكلات تاكتيكي شده بودند. اين بازي براي من بسيار خوب بود چون راحت‌تر مي‌توانم تمرينات هفته آينده را برنامه ريزي كنم.
كرانيكار ادامه داد: هنوز شناخت كاملي از بازيكنان پرسپوليس ندارم اما بازي مقابل پيكان باعث شد تا حدودي نقاط ضعف و قوت تيم را بشناسم و براي آن برنامه ريزي كنم. البته نبايد فراموش كرد تيم مقابل نيز بسيار خوب بازي كرد و دوست نداشت در زمين خود بازنده باشد. البته پيكان شرايط مشابه با ما داشت و از دوران بدنسازي به بازي آمده بود.

سرمربي پرسپوليس خاطرنشان كرد: بسياري از بازيكنان پرسپوليس جوان هستند و فرصت مي‌خواهند تا خود را بيشتر به مردم و كادر فني پرسپوليس ثابت كنند. در چند روزي كه به شروع ليگ برتر مانده اين بستر را براي آنها آماده مي‌كنم تا به هدف خود برسند. البته من از برخي از بازيكنان توقع بيشتري دارم.
وي يادآور شد: به احتمال فراوان دو بازي تداركاتي ديگر انجام خواهيم داد و باز هم سعي مي‌كنم از تمام نفرات در اين بازي استفاده كنيم تا تركيب 11نفره و مورد علاقه من مشخص شود. اميدوار هستم مصدومان پرسپوليس هر چه سريع‌تر به تمرينات گروهي برگردند تا من راحت‌تر بتوانم كار كنم.
كرانيكار تاكيد كرد: تمرينات هفته آينده ما بيشتر به تاكتيك‌هاي ويژه تعلق دارد تا 2 سيستم مورد علاقه خودم را بتوانم در بين بازيكنان پياده كنم. البته براي من با وجودي كه اينكه بازي اول كمي دشوار است نتيجه در آن اهميت زيادي دارد چون با هدفي كه دارم بايد از روز اول با قدرت در ليگ برتر ظاهر شوم.
پرسپوليس چهارشنبه در ديداري دوستانه برابر پيكان به تساوي 2 بر 2 رسيد. اين اولين بازي پرسپوليس با هدايت كرانيكار بود. اين تيم در اولين بازي ليگ برتر پنجشنبه 15 مرداد ميهمان مس كرمان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)