خبرگزاری پرسپولیس : تمرین صبح امروز پرسپولیس در حالی از ساعت 10:30 آغاز شد که یحیی گل محمدی مربی تیم در پایان مرخصی چند روزه خود دوباره در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرده بود.

تمرین امروز سرخپوشان که درساعت 10:40 دقیقه در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد به دستور کادر فنی این تیم تمرین پشت دربهای بسته درحال پیگیری می باشد.

بازیکنان قبل از تمرین مدتی را به صورت گروهی و به دور زمین مشغول دویدن شدند و بعداز اتمام دویدن حرکات کششی و کار با توپ را آغاز کردند.

در تمرین شنبه سرخپوشان همچنین استفان آپیا که روز گذشته در تمرین پس از بازی سرخپوشان حضور پیدا کرده بود، پا به توپ شد و در فوتبال تمرینی شرکت کرد تا ژوزه عملکرد او را ارزیابی کند.

در ادامه تمرین امروز سرخپوشان نیلسون، گردان، عابدزاده به صورت جداگانه با مربی دروازه بان ها احمد ناجی تمرین خود را پیگیری کردند، مهدی مهدوی کیا تنها غایب این تمرین بود.

تمرین امروز سرخپوشان به دویدن دور زمین، کار با موانع، استارت های کوتاه و بلند، بازی فوتبال در نیمی از زمین و در آخر، تمرین پنالتی اختصاص داشت.

در تمرین پنالتی؛ شهاب گردان و امیر عابدزاده حاضر بودند و نیلسون تمرینات بدنی را زیر نظر احمد ناجی انجام داد.

معدنچی، قاضی، نور محمدی، دوران مصدومیت خود را سپری می کنند و در حال حاضر در کلینیک این باشگاه در حال انجام فیزیوتراپی هستند.

دروازه بانان تيم با ناجي شوت از راه دور تمرين مي کردند.

به گفته چشمه سري، پزشک تيم آسيب ديدگي نورمحمدي جدي نيست.

بازیکنان تيم به دو گروه تقسيم شدند و فوتبال بازي کردند؛ سپس به زدن ضربات پنالتي پرداختند.

ليدرهاي تيم پرسپوليس امروز به عيادت محمد برزگر پيشکسوت اين تيم خواهند رفت.

مهدوي کیا ساعت 11:50 به ورزشگاه درفشي فر آمد.

مهدی مهدوی کیا که در ابتدای تمرین با اندک تاخیر حضور پیدا کرده بود، در پایان تمرین تیم از مانوئل ژوزه اجازه گرفت تا زیر نظر مربی بدنساز تمرینات اختصاصی خود را دنبال کند.

از جمع بازیکنان پرسپولیس، ملی پوشان حضور نداشتند. خانزاده به دویدن دور زمین اکتفا کرد و مهرزاد معدنچی و قاضی در کلینیک فیزیوتراپی داشتند.

ژوزه با وجود بازی امروز امیدهای پرسپولیس برابر نیروی زمینی با جدایی قدمی، اسماعیل زاده و سیف‌الهی برای بازی در تیم امید پرسپولیس مخالفت کرد. او اعلام کرد به این بازیکنان در آینده نیاز دارد و دوست ندارد سلامتی آنها را به خطر بیندازد.

* یحیی گل محمدی پس از 4 روز مرخصی در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* پرسپولیس قرار است روز دوشنبه در دومین تدارکاتی خود به مصاف نفت تهران برود.

10 هوادار از تمرین امروز سرخپوشان بازدید کردند.

تمرین فردا از ساعت 10:30 انجام خواهد شد و بازیکنان نیم ساعت زودتر باید در ورزشگاه حاضر باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)