اوليور کان دروازه بان سابق تيم ملي آلمان و بايرن مونيخ در آستانه بازي تيم ملي کشورش مقابل هلند که هميشه حساسيت بسياري داشته در صفحه شخصي اش در يکي از شبکه هاي اجتماعي يادداشتي نوشته و گفته اين بار بازي هلند- آلمان اصلا مهم نيست.

به گزارش گل، اين يادداشت به شرح زير است:

 هواداران عزيز فوتبال، روز چهارشنبه تيم ملي آلمان به مصاف هلند مي رود. آخرين بازي امسال تيم ملي "فقط" يک آزمايش است اما اين بازي حرف و حديث زياد دارد.از صحبت هاي توماس مولر تعجب کردم که گفته: رويدادي بزرگ که همه ما انتظار آن را مي کشيم.

من فکر مي کنم درست است که تيم ملي در جستجوي انجام بازي دوستانه با حريفان است اما اين بازي مقابل رقيب قديمي يعني هلند، براي يوگي لو در زمان مخاطره آميزي پيش آمده. از سوي ديگر اين دوئل اين فرصت را دارد که نشان دهد آن افت شديد عملکرد مقابل سوئد تنها يک "اتفاق" بوده است.

 همچنين مانوئل نوير نبايد با حضور آدلر در تيم ملي مورد ترديد قرار بگيرد.دو دروازه بان آلمان، نوير و آدلر در آمستردام زير ذره بين خواهند بود. حتي قبل از جام جهاني بين اين دو براي پوشيدن پيراهن شماره يک تيم ملي دوئل بود و آن زمان سرمربي آدلر را انتخاب کرد. تنها زماني که آدلر مصدوم شد، نوير در دروازه آلمان ايستاد. حالا آدلر دوباره آماده است و يک فصل قوي را در هامبورگ داشته. دعوت او به تيم ملي به حق بوده است. اين جدال مي تواند عملکرد اين دو را براي مدت زمان خاصي بهبود ببخشد. اما من طرفدار تغيير دروازه بان نيستم. اگر کار نوير تا حالا درست بوده، نبايد با دعوت آدلر به تيم ملي او را زير سوال مي بردند. تيم هاي موفق را با ثبات و استمرار در ترکيب مي شناسند.

 يک سال پيش تيم ملي با تمام قوا در همان زمان اشتباه به مصاف هلند رفت و در يک بازي هيجان انگيز نارنجي پوشان را شکست داد. سوال اينجاست که در اين يک سال چه چيزي در تيم ملي تغيير کرده است؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)