مدافع ملي‌پوش و فرانسوي تيم منچستريونايتد گفت: اگر با تيم کشورم صاحب جامي نشوم، ناکامي بزرگ در دنياي فوتبال خواهم شد.

     «پاتريس اورا» 31 ساله تاکنون موفق شده 46 مرتبه پيراهن «خروس‌هاي آبي»‌ را به تن کند، اما با وجود انجام اين تعداد بازي و حضور در 4 تورنمنت مهم به افتخاري نرسيده است.

وي که در جام جهاني 2010 آفريقاي‌جنوبي و زمان مربيگري ريمون دومنش، کاپيتان تيم ملي فرانسه بود، از اين که جاي مقامي با تيم کشورش در ويترين افتخاراتش خالي است، اظهار ناراحتي مي‌کند.

به گزارش فارس، مدافع يونايتد‌ها اظهار داشت: پس از جام جهاني 2010،  ايتاليا تيمي بود که از نظر کيفيت بازي و نتيجه پيشرفت کرد؛ اما فرانسه مشکلات بيشتري داشت. اکنون مي‌خواهم با تيم کشورم صاحب جام شوم. به نظرم اگر به اين آرزو نرسم، ناکامي بزرگ در دنياي فوتبال خواهم شد.

اورا در سال‌هاي نوجواني با الفباي اين ورزش در تيم‌هاي محلي له‌اولي، بريغتاني و باشگاه پاري‌سن‌ژرمن در فرانسه آشنا شد، اما دوران حرفه‌اي او از ايتاليا و تيم‌هاي مارچلا و مونزا آغاز شد.

وي که فرزند ديپلماتي سنگالي و مهاجر  است، ادامه داد:‌ پس از رقابت‌هاي آفريقاي جنوبي مربيگري تيم ملي به لوران بلان رسيد. در زمان بلان، من جايگاهم را به عنوان بازيکني ثابت در ترکيب از دست دادم. اما اکنون در دوره حضور ديديه دشان، وضعيتم بهبود يافته است. او به من مرتب گوشزد مي‌کند اگر خوب باشم، هميشه در ترکيب اصلي خواهم بود.

اورا در مورد جدال دوستانه چهارشنبه (امشب) تيمش با فرانسه در شهر پارما و رويارويي با ماريو بالوتلي، مهاجم عضو منچسترسيتي نيز اظهار داشت: بالوتلي بازيکني بزرگ است، اما رويارويي فرانسه و ايتاليا، نبرد من‌يونايتد و من‌سيتي نيست. من ايتاليا را دوست دارم. در آنجا به عنوان يک انسان و بازيکن فوتبال رشد کردم و بعد خانواده‌ام را براي دسترسي به پيشرفت بيشتر ترک کردم.

پيکار تيم‌هاي ايتاليا و فرانسه امشب ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه پارما آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)