خبرگزاری پرسپولیس : تیم ملی امشب در دیداری فوق العاده حساس مقابل ازبکستان صف آرایی می کند.

مسابقه ای که اگر با پیروزی ملی پوشان کشورمان توأم شود. گام بسیار مهمی در جهت صعود به جام جهانی برداشته ایم. این مسابقه ساعت 20 آغاز می شود و به صورت زنده از شبکه سه ، شبکه های جام 2 و 3 و رادیو ورزش پخش می شود.

تا بعدازظهر دیروز هنوز گزارشگر تلویزیونی این بازی انتخاب نشده بود اما امیدواریم مسئولان گروه ورزش وظیفه فوق را بر عهده عادل فردوسی پوز بگذارند چون بدون شک طیف وسیعی از فوتبال دوستان دوست دارند بازی را با گزارش عادل تماشا کنند.

گفتنی است مهرزاد عطاران گزارشگر رادیو ورزش خواهد بود. مصطفی رحیمی هم به عنوان خبرنگار این رادیو حواشی کنار زمین و حرف های مربیان دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی را به اطلاع مخاطبان می رساند. رادیو ورزش همچنین بعد از جدال ایران – ازبکستان بازی دوستانه هلند – آلمان را به طور مستقیم پخش می کند و حمید خواجه خباز گزارشگر آن خواهد بود. این دیدار ساعت 23 آغاز می شود.

هلند آلمان ، بعد از بازی تیم ملی
امشب در نقاط مختلف دنیا به وِیژه اروپا جدال های دوستانه بسیار جذایی برگزار خواهد شد و قرار بر این است تا پس از خاتمه جدال تیم ملی مقابل ازبکستان ، بازی همیشه جذاب هلند – آلمان به صورت زنده از شبکه سه روی آنتن برود. این مسابقه ساعت 23 شروع می شود و اگر مزدک بازی تیم ملی را گزارش نکند ، احتمال دارد به عنوان گزارشگر جدال فوق انتخاب گردد.

ایتالیا – فرانسه از شبکه ورزش
دوست داران ایتالیا و فرانسه هم امشب را از دست نمی دهند و شبکه ورزش یک مسابقه جذاب دوستانه را به صورت مستقیم برای آنها پخش می کند. بر اساس هماهنگی های انجام شده قرار است جدال ایتالیا – فرانسه در ساعت 23:30 به صورت زنده از شبکه ورزش در قالب برنامه عصر فوتبال روی آنتن برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)