سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان، تعویض های تیم کشورمان اشتباه بود.

ˈناصر ابراهیمیˈ چهارشنبه شب پس از دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: تیم ملی فوتبال ایران، امشب در بهترین بازی خود شکست خورد، تیم ما در کل بازی برتر از رقیب بود و نسبت به بازی های قبلی بهتر بازی کرد.

وی افزود: در بازی که برابر ازبکستان در شهر تاشکند انجام دادیم، شایسته برتری نبودیم اما مقابل این تیم به برتری رسیدیم و امروز که شایسته شکست از این تیم نبودیم و بازی را به این تیم واگذار کردیم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کسب این نتایج در فوتبال که یک بازی غیر قابل پیش بینی است، طبیعی است، اظهار داشت: در دیدار برابر تیم ملی کره جنوبی نیز نباید ما برتر میدان می شدیم اما آن اتفاق افتاد و ما کره را در تهران شکست دادیم.

ابراهیمی ادامه داد: در این بازی بازیکنان ما فشار زیادی در 15 دقیقه آغازین این بازی و شروع نیمه دوم روی دروازه تیم ملی ازبکستان آوردند اما این فشارها به هیچ وجه کامل نشد زیرا ما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها تمامی گل ها را به یک شیوه از رقبای خود دریافت کرده ایم، عنوان کرد: متاسفانه پس از گذشت 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، مرکز زمین را از دست دادیم و تعداد خطاهای بازیکنان ما در نیمه زمین خودمان زیاد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در این بازی همانند همان شیوه بازی مقابل لبنان از تیم ازبکستان گل دریافت کردیم، افزود: البته خوش شانس بودیم در دیدار با کره توپ های این تیم به گل تبدیل نشد.

به اعتقاد وی گل تیم ازبکستان براثر ضعف خط دفاع و دروازه بان ما به ثمر رسید البته تعویض ها هم بی تاثیر نبود.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: معتقدم آندرانیک تیموریان نبایستی از بازی خارج می شد وهنگامی که گل را دریافت کردیم کار از دست سرمربی تیم خارج شد و با آوردن مهاجم بلند قامت درصدد جبران بودیم که این شیوه درفوتبال امروز منسوخ شده است.

به گفته وی ازبک ها دفاع را کاملا بسته بودند و کل تیمشا اصول دفاعی را به خوبی انجام می دادند از این رو گل زدن به این تیم دشوار شد.

به اعتقاد وی شاید شانس این را داشته باشیم در بازی برابر قطر به پیروزی برسیم و همچنان به صعود مستقیم به جام جهانی امیدوار باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)