این طور به نظر می رسد که مصدومیتی که در آوریل سال 2011 گریبانگیر شجاعی شده بود هنوز دست از سر او برنداشته.

گل؛ مسعود شجاعی ستاره ایرانی اوساسونا در عصر روز 5شنبه در کلینیک هسینگ پارک آگزبورگ آلمان زیر تیغ جراحی رفت تا تکه استخوانی که برای پیوند استخوان  در پایش قرارداده شده بود را در بیاورد

عمل جراحی برروی پای شجاعی موفقیت آمیز بود. در سوم آوریل سال 2011 و در بازی اوساسونا مقابل اتلتیکومادرید بود که استخوان انگشت پنجم پای شجاعی شکست و بعد از چندین عمل جراحی پزشکان پیوند استخوان زدند.آنها حالا این قطعه را از پای شجاعی در آورده و جای آن پلاتین گذاشتند.

پاتسی سیرپرائین، رئیس کادر پزشکی باشگاه اوساسونا در این باره گفته:« عمل جراحی کاملا عادی و بدون هیچ گونه مشکلی پیش رفت.»

این درحالی است که شجاعی اخیر بعد از پشت سرگذاشتن مصدومیتی طولانی به میادین ورزشی بازگشته بود. حالا او در حال استراحت است و پیش بینی شده که روز یکشنبه 18 نوامبر از بیمارستان مرخص شده و به پامپلونای اسپانیا برگردد.

او که در ژوئن سال 2008 به اوساسونا پیوسته بود حالا پنجمین فصل حضورش دراین تیم را سپری می کند.

بعد از مصدومیتی که در آوریل سال 2011 گریبانگیر شجاعی شد، پیش بینی شد که مصدومیت هایی این چنینی سه ماه به طول خواهد انجامید ولی شجاعی بعد از انجام 6 عمل جراحی، روز 21 اکتبر، یعنی هجده ماه بعد، در بازی اوساسونا مقابل بتیس به میادین بازگشت

سران اوساسونا در ژوئن سال 2011 قرارداد او را برای دو فصل دیگر یعنی تا ژوئن سال 2013 تمدید کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)