بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا از فصل آینده با پیراهن های شرکت خطوط هوایی قطر به میدان می روند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری ها، این در حالیست که بارسلونا تا همین اواخر از معدود باشگاه های فوتبال جهان بود که لوگوی هیچ شرکتی روی پیراهن بازیکنانش حک نمی شد.

بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا، از فصل آینده لوگوی خطوط هوایی قطر جای بنیاد قطر را روی پیراهن بازیکنان این تیم خواهد گرفت.

این تغییر حاصل توافق جنجالی است که بارسلونا سال گذشته با شرکت سرمایه گذاری ˈقطر اسپورتسˈ انجام داد و مقرر شد نام بنیاد قطر جای یونیسف (صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد) را روی پیراهن بارسلونا بگیرد.

اکنون لوگوی یونیسف در پشت پیراهن بازیکنان و زیر شماره و نام آنها قرار گرفته است.

طبق این توافق، بارسلونا گران قیمت ترین قرارداد حمایت مالی فوتبال را به ارزش 30 میلیون یورو در سال از طریق چاپ لوگو روی پیراهن بازیکنان امضا کرد تا شرکت قطری هم بتواند از این طریق وجهه کشورش را به عنوان میزبان جام جهانی 2022 بالا ببرد.

بنابراین گزارش، شرکت سرمایه گذاری قطر اسپورتس چندی پیش امتیاز حمایت مالی از باشگاه بارسلونا را از بنیاد قطر به خطوط هوایی قطر انتقال داده است.

ˈخاویر فائوسˈ نایب رییس باشگاه بارسلونا در این باره گفت: از این تغییر خوشحالیم چون خطوط هوایی قطر یک شرکت جهانی است و ما می توانیم از این طریق در بخشی از اعتباری که این شرکت دارد، سهیم باشیم.

بارسلونا در حال حاضر سالانه مبلغ 1.5 میلیون یورو به یونیسف می پردازد و یکی از چهار باشگاه برتر اسپانیا است که مالکیت آن را اعضایش بر عهده دارد. سه باشگاه دیگر رئال مادرید، اتلتیک بیلبائو و اوساسونا هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)